1/06/2015

Hüseyin Hışım'dan "Gel beni bul dağların eteğinde derin uykuya dalmışım anne" Türküsü

    1/06/2015 02:49:00 ÖS   No comments

Hüseyin Hışım'dan "Gel beni bul dağların eteğinde derin uykuya dalmışım anne al bu yüreğimi yüreğine koy anne zaten onu senden almışım anne



Hüseyin Aşkın "Gel Beni bul anne hayatımın saklambaçını oynarken dipsiz bir kuyuya düştüm"

Hüseyin Hışım'dan "Gel beni bul dağların eteğinde derin uykuya dalmışım anne al bu yüreğimi yüreğine koy anne

zaten onu senden almışım anne yaşarım ben hayalinde düşünde yaşarım ben dinmeyen göz yaşında yaşarım

ben o ağaran başında yaşarım ben bir bayram telaşında yaşarım ben girdiğim her yaşımda yaşarım ben hayalinde düşünde" Türküsü

Türkünün söz ve müziği Hüseyin Hışım'a ait  Türküye Hüseyin Aşkın "Gel Beni bul anne hayatımın saklambaçını oynarken dipsiz bir kuyuya düştüm" şiiri ile katkıda bulunuyor

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.