1/17/2014

Savaşın bittiğine inanmayıp 30 yıl ormanda saklanan Asker öldü

    1/17/2014 05:58:00 ÖS   9 comments


ormanda saklanan Askerİkinci Dünya Savaşı'nda Filipinler'in Lubang Adası'na gönderilen ancak savaşın sona erdiğine inanmadığı için 29 yıl bir ormanda saklanan Japon askeri Hiroo Onoda 91 yaşında öldü.


Bulunduğunda hâlâ paramparça olmuş üniformasını giyen ve samuray kılıcını taşıyan Hiroo Onoda, ancak, 1944 yılında adadan ayrılmama emri veren eski komutanının Lubang Adası'na gitmesinin ardından ikna edilmiş ve Japonya'ya geri dönmüştü.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

9 yorum:
Write comments
  1. Bu sağlıklı ve% 100 ciddi kamuoyunun Erkek veya Kadın bilgilendirmektir
    kendi böbreğini bağışlayarak acilen Dr. başvurmalısınız içinde
    Johnson, General Hastanesi'nde bir Nefroloji değilim ..
    Biz böbrek nakli için burada olan hastaların çok şey var gibi, Are
    nedeniyle para için böbreğini bağışlamak için bir fırsat arayan
    Mali mola aşağı Hastanemiz Böbrek Cerrahi / nakli konusunda uzmanlaşmış
    ve diğer organ tedavisi, biz de böbreklerin satın alma ve transplantasyon ile anlaşma
    bir yaşam ve sağlıklı donor.we ile böbrekler ise $ için 500.000,00 USD sunuyoruz
    Eğer böbrek bağış ilgilenen tereddüt etmeyiniz
    E-posta yoluyla bize ulaşın; generalhospital121@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. *** KAÇININ dolandırıcılığı ***

    INVOLVED NO açık ÖDEMELERİ

    kapı adımda Kredi Fırsatı

    Eğer acil kredi ihtiyacınız var mı?
    Bir iş kredi ihtiyacınız var?
    yatırım için kredi ihtiyacınız var?
    Sorununuzu finanse etmek için kredi ihtiyacınız var?
    kişisel kredi ihtiyacınız var?

    Düzgün kendimi tanıtmak, ben Fred Robert, ben yılda% 3 faiz oranıyla kredi vermek özel bir borç veren duyuyorum. Bu kapıda bir mali fırsattır. almak mümkün olmayacaktır bugün hala hızlandırmaya ve mali seçenekleri için anlık loan.There birçok oraya bakarak almak ya da çevresinde yer yardımcı ve.

    Ama bu kapı adımda bir finansal fırsat ve gibi bu fırsatı kaçırmayın. Bu hizmet, rahat bir süresi, herhangi bir yasal amaç için, bireyler, şirketler, iş adamlarını ve $ 3,000.00 için $ 50.000.000,00 gelen women.The kredi miktarı mevcut aralıklar içindir. 1-30 yaşındaki o dizi. Daha fazla bilgi için e-posta yoluyla bize ulaşın:
    bennyjamesloanfirms100@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Eğer borçlarını temizlemek için acil kredi gerekir ya da sen bankalar ve diğer mali kurumlar tarafından reddedilmiş? işinizi geliştirmek için bir sermaye kredi gerekiyor mu? Bir konsolidasyon kredi veya ipotek gerekiyor? hepimiz mali sorunlar geçmişte yapmak için buradayız olarak artık arayın.

    Bu Anderson Kredi Evde. Biz% 3 uygun bir faiz oranı üzerinden ilgilenen kişilere krediler sunuyoruz. $ 1,000.00 dolardan $ 10,000,000.00 Dolar maksimum miktar aralığı.

    Maksimum güvenlik bizim önceliğimizdir olarak bizim krediler de sigortalıdır.
    YATIRIMCILAR DA İHTİYACIMIZ VAR.

    e-posta yoluyla bize ulaşın:
    andersonloanhome@gmail.com

    Saygılarımla
    Anderson Kredi Ev
    Bir ANLAMI SENİN DÜNYA VERMEK.

    YanıtlaSil
  4. Good Day, İsmim i sonra 4 farklı Internet uluslararası borç veren tarafından kandırdı bana ışığı gösterdin iyi Kredi Alacakliya ifade vermek istiyorum Amerika Birleşik Devletleri (ABD) vatandaşı değilim James lil, hepsi vermek için söz veriyorum me şey verim ve hiçbir olumlu sonuca ulaşmıştır ücretlerin bir sürü ödemek yaptıktan sonra kredi. benim kazanmak zor para kaybetti ve 3,140USD toplam oldu. ben de okunaklı kredi şirkete Bayan Jenny Kim Trimark Mali Hizmetler denilen bağlantılı var sonunda oylayın ve bir tanıklık adam rastladım ben internet üzerinden tarama gibi bir gün forsterated seyir (jkim007042@gmail.com) nihayet nereden onun kredi, bu yüzden aynı kredi şirketi ile irtibata karar verdi ve sonra ben kurs bana daha fazla acı ama hiçbir şey yapmadı 4 farklı kredi tarafından kandırdı edilmiştir nasıl onları benim hikayemi anlattım. Ben posta ile şirkete açıklamak ve hepsi ben onların şirket benim kredi almak ve aynı zamanda ben onlarla bağlantı doğru seçim yaptık çünkü bana artık ağlamak için olduğunu söyledi. Ben kredi başvuru formu doldurdu ve bana talep edildi tüm bu ilerledi ve Mrs çünkü ailemle birlikte mutlu bugün Mrs Jenny Kim tarafından yönetilen bu büyük Company (Trimark Finansal Hizmetler} tarafından $ 45,000.00 dolar bir kredi miktarını verildi ve here i am Jenny Kim Trimark Finansal Hizmetler i benim kredi var nasıl internette tanıklık devam edecektir kendime bir söz verdim bu yüzden acilen bir kredi gerekiyor mu? nazikçe. bana bir kredi verilmiş ve hızlı bir şekilde Mrs Jenny Kim Trimark Mali Hizmetleri'ne başvurun etti Şimdi e-posta yoluyla kredi için: (jkim007042@gmail.com) ben diğer insanların da aynı dürüst borç üzerinde şahitlik ederek inanıyorum


    /.;p

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hayatim

    Eger Krediler ve ipotekler Bankalar ve diger mali kurumlarin yorgun iseniz ariyorsaniz, ya da mikro-finans düzeni ile sürekli asagi getirilmistir. Bu sizi bilgilendirmek için sunun% 3 kredi arasinda degismektedir Aylik Asgari 1,000.00 TL 10,000,000.00 TL azami faiz orani oldugunu% 100 garanti ile. Biz is gelistirmek için KREDI verir. rekabet avantaji / is genisletme. Biz, güvenilir, güvenilir, verimli, dinamik, hizli sertifikali ve dinlenme emin olun vardir. Isbirligi biz en azindan birinin yirmi yil boyunca bir uzun vadeli kredi var ve tüm ilgi vermek ve hesaplamak ve yillik ödenecek izin gayrimenkul için finansör ve finansman her türlü oldugunu. Biz teklif kredilerin asagidaki çesit var ve
    daha çok;

    * Bireysel Krediler (Teminatsiz Kredi)
    * Isletme Kredileri (Teminatsiz Kredi)
    * Konsolidasyon Kredi
    * Kombinasyon Kredi
    * Ev Gelistirme

    E-posta temas noktalari aramak için
    E-posta adresi: creditsolutioncompany@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Iyi günler !!!

    Eğer mali yardıma ihtiyacınız mı? Kredilerin her türlü için hemen başvurun ve acilen para almak!

    $5,000.00 dolar $ 5,000,000.00 değişen * Randevular kredi miktarı
    * Faiz oranı 3% olan
    * Geri ödeme 1 ile 20 yıl arasında seçim.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Şartlar ve kredi esneklik şartları. Tüm bu planlar ve daha e-posta yoluyla şimdi lütfen bize ulaşın: creditsolutioncompany@gmail.com

    içtenlikle
    yönetim

    YanıtlaSil
  7. Iyi günler !!!

    Eğer mali yardıma ihtiyacınız mı? Kredilerin her türlü için hemen başvurun
    ve acilen para almak!

    $ 5,000.00 dolar $ 5,000,000.00 değişen * Randevular kredi miktarı
    * Faiz oranı 3% olan
    * Geri ödeme 1 ile 20 yıl arasında seçim.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Şartlar ve kredi esneklik şartları. Tüm bu planlar ve daha e-posta
    yoluyla şimdi lütfen bize ulaşın: creditsolutioncompany@gmail.com

    içtenlikle
    yönetim

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bir kredi yardımı mı arıyorsunuz, endişelerinize son ve çözüm Ashad irfan kredi şirketinden (companyofashad.tkr@gmail.com) burada 5000- 10000000 $ arası hızlı bir kredi başvurusu yapıyor. Iki gün içinde onay alacaksınız, e-posta ile şimdi iletişim kurun: COMPANYOFASHAD.TKR@GMAIL.COM. Şimdi% 2 oranında faiz oranıyla her türlü kredi için.
    Saygılarımızla
    Efendim ashad şirketi.
    (Companyofashad.tkr@gmail.com)

    YanıtlaSil
  9. Bir krediye mi ihtiyacınız var? Bankada bir krediyi reddettiğinizde size finansal olarak yardımcı olmak için buradayız, şimdi yapmanız gereken tek şey (samuelgrantfirm@gmail.com) yoluyla herhangi bir yerdeki herhangi bir miktardaki anlık kredinizi almak için bize e-posta göndermektir. Mutluluğun bizim önceliğimizdir.

    Ad: samuel grant
    Şirket adı: samuel grant firm
    E-posta: samuelgrantfirm@gmail.com

    BUGÜNE HIZLI KREDİYE ULAŞIN

    YanıtlaSil

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.