12/29/2013

Özcan Türe'nin "Neler gördüm ben ne kara günler gördüm" Türküsü

    12/29/2013 09:36:00 ÖS   No comments

Özcan Türe'nin "Ağlarken güleni gördüm nere baksam garibanla ağlarken güleni gördüm Neler gördüm ben ne kara günler gördüm" Türküsü



Neler gördüm Türküye Kıvırcık Ali'de Vokal yaparak katkıda bulunmuştur.

Neler gördüm türküsü sözleri:

Bu dünyada yaşamak zor
Yaşarken öleni gördüm.
Nere baksam garip ağlar,
Ağlarken güleni gördüm.
Neler gördüm neler gördüm,
Ben ne kara günler gördüm.
Bu alemde dost görünen
Ben ne zalim kullar gördüm.
Su diyarda dost görünen
Ben ne zalim kullar gördüm..dost.
Çıkabilsem dağ başına,
Boğulayım göz yaşına.
Doyamadan genç yaşına
Zamansız öleni gördüm.
Neler gördüm neler gördüm,
Ben ne kara günler gördüm.
Bu alemde dost görünen
Ben ne zalim kullar gördüm.
Su diyarda dost görünen
Ben ne zalim kullar gördüm..dost

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.