12/11/2013

CHP'li Muharrem İnce "Başbakan'ın oğlunun haddi değildir bize laf söylemek"

    12/11/2013 03:40:00 ÖS   No comments



Bütçe görüşmelerinde yaptığı 11 Aralık 2013 Tarihli konuşmasında
CHP'li Muharrem İnce "Başbakan'ın oğlunun haddi değildir bize laf söylemek"
CHP Grup Başkanvekili Muharrem İnce Bütçe görüşmelerinde yaptığı 11 Aralık 2013 Tarihli konuşmasında İnce, CHP'li vekillerin Başbakan'a dava açacağını belirterek, kazanmaları halinde alacakları parayla Meclis kapısında köfte dağıtacaklarını söyledi.

İşte İnce'nin sözleri:
Başbakan'ın 'Terbiyesizler herifler ya' dediği tutanakta yazılıyor
Başbakan Meclis’e hakaret etmiştir.
'Terbiyesizler herifler ya' lafını ona iade ediyorum. Yetmediyse bir daha iade ediyorum.
Dün akşam Twitter’da Başbakan’ın mahdumu 'Meclis serserilik yeri değildir' diyor
Manisa şehzadesi mi bu. Gemici olan mı ızgaracı olan mı?
Ben de diyorum ki DNA aynı DNA. Babasına bak oğlunu gör
Benim oğlum AKP milletvekillerine böyle bir şey yazarsa onun cezasını ben veririm. Başbakan’ın oğlunun haddi değil. Herkes haddini bilecek.
Geçmişte İdris Naim Şahin de terbiyesiz dediği için 3 bin tL kazandım ondan. Biz CHP’liler hepimiz Başbakan’a dava açacağız. Kazandığımız parayla da Çankaya kapısında Meclis’in köfte dağıtacağız
O lafları Başbakan’a da oğluna da aynen iade ediyorum

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.