Grand Sport ile daha hızlı ve daha güçlü versiyonu.Hızlı Roadster sürekli üstü açık sürüş yeni bir boyut girerek.Vitesse sahiptir:
16-silindirli dört tekerlekten çekiş ile, Bugatti Veyron 16.4 *) de tüm zamanların en sofistike üretim aracı olabilir.
Onun kaputunun altında sıkışmış bileşenlerin çoğu eskiden sadece Ferdinand Piech gibi vizyon ile mümkün olduğunu kabul ustaca yenilikler vardır.
Saat başına fazla 400 km maksimum hıza sahip olan Veyron süper spor kategorisinde eşsizdir. Bu, 736 kW (1.001 bg) toplam sunan ve yüksek hızlarda bile onun yeterli güç rezervi lüks sınıf limuzinler için hayallerinin kumaş şunlardır: 250 km / h sabit hız için, Veyron, sadece 270-280 HP ihtiyacı . Bu yedi dişli kavramalı şanzıman 1.250 Newton metre kadar bir tork ile çalışır anlamına gelir.Elektronik Stabilite Programı herhangi bir hızda gerekli esneklik ve manevra kabiliyeti sağlar.Veyron anlamıyla yerden araba asansör olacaktır hızları ulaşır - tam hızda bile yolda sıkıca tutar, Ustaca aerodinamik olmasaydı. , Arka spoyler ayarlanması yerden azaltarak, kapak açma ve kapama - tüm tahrik ve downforce arasında mükemmel bir denge ekler. Böyle bir süper spor otomobil kolayca durma noktasına getirilmesi gibi gelebilir, ama Veyron seramik frenler daha hızlı hızlandırmak için daha yavaşlatır. Sadece 2.5 saniyede 0'dan 100 km / h gitmek için bu müstesna araba sürerken, hatta daha az zaman ihtiyacı var - sadece 2.3 saniye - 100 (referans noktası) bir durma noktasına gelmek. Kazalarda yaralanma riskini azaltmak için, Bugatti Veyron için uyarlanmış bir Formula 1 güvenlik konsepti vardı. Tüm bu teknik detayları Veyron gerçekten sıradışı bir süper spor otomobil yapmak için birleştirir.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE