Toyota Venza 2013 model yılı için eklenen önemli güncellemeler
• Geliştirilmiş Dış Stil
Gelişmiş Değer olarak • Ek Özellikler Standart Kolaylık
• Mevcut Entune ™ Multi-medya Sistemi
Toyota Venza geçiti şimdi, geliştirilmiş dış stil sunuyor 2013 model yılı için Entune ™ multi-medya sistemi dahil birçok yeni standart uygunluk özellikleri ve güncel seçenek paketleri yoluyla katma değer.
Venza aerodinamik şekli zevkle yeni bir alt ve üst ızgara, sis lambaları ve arka stop lambaları ile modifiye edilmiştir. Tutum Siyah, Cypress İnci ve Kozmik Gri Mika: güncellendi stil, yeni bir 19 inç jant tasarımı ve üç yeni dış renk ile tamamlanmaktadır.
2013 Venza LE, XLE ve Limited sınıflarda mevcuttur. LE ve XLE modelleri bütün motor kombinasyonları mevcuttur: dört silindirli, V6, önden çekişli (FWD) veya dört tekerlekten çekiş (AWD); Venza Sınırlı önden çekişli, sadece V6 motora sahip veya all-wheel sürücü yapılandırmaları. Değer geliştirilmiştir ve her üç sınıflarda birçok standart özellikler eklenmesi ile basitleştirilmiş sıralamanın.
Venza cesur, yenilikçi tasarım, lüks ve zarif bir iç ve mükemmel tutuş öncelik müşterileri için cazip, Kuzey Amerika pazarı için özel olarak geliştirilmiş, ama yine de ferahlık ve çok yönlülük gerektirir edildi. Venza onun fold-flat arka koltukları, geniş kargo alanı, yükseltilmiş sürücü Sightline, mevcut AWD ve 3,500-lbs ile SUV esneklik sağlar. çekme kapasitesi.
Venza tasarım Newport Beach, California'da ve Ann Arbor Toyota'nın Calty Tasarım stüdyoları kurulmasıdır, Mich Calty tasarımcıları sportif bir dış özellikli geniş duruşu ile şık bir geçiş kavramı doğru eğildi, ama onlar da bu önemli SUV nitelikleri dahil kargo alanı, çekme kapasitesi ve mevcut dört tekerlekten çekiş performansı gibi.
Venza öncelikle Ann Arbor, Mich Toyota Teknik Merkezi'nden engıneereddi Ve Bu Georgetown, Ky Kuzey Amerikalı tedarikçilerden gelen Venza bileşenlerinin fazla yüzde 70 olarak, Toyota Motor Manufacturing Kentucky (TMMK) monte edilir.
Performans ve Verimlilik
2013 Venza FWD ve AWD sürümlerinde dört-silindirli ve V6 modelleri sunmaktadır. Venza Kullanıcı 2.7 litrelik dört silindirli motor 5800 devir ve 182 de 181 beygir gücü sağlar pound 4,200 rpm tork. Dört silindirli Venza AWD için FWD model ve 20/25 için 21 MPG city/27 MPG karayolu EPA-puan olduğunu.
3.5-litre V6 268 6,200 rpm beygir gücü ve 246 pound üretir 4.700 rpm tork. V6 FWD modeli AWD için 19 MPG city/26 MPG otoyol ve 18/25 EPA-tahmini yakıt ekonomisi değerlerine sahip. Her iki motor zeka (EKT-i) sahip altı vitesli sıralı-shift elektronik kontrollü otomatik şanzıman ile takım edilir. Altı vitesli EKT-i hoş bir sürüş deneyimi sağlar ve optimize yakıt ekonomisi sağlar. Yokuş yukarı / yokuş aşağı vites mantığı koşullarında sürüş için uygun vites seçer ve yokuş aşağı sürüş sırasında fren ılımlı motoru sağlamaya yardımcı olur.
Venza Kullanıcı Aktif Tork Kontrollü AWD Sistemi tüm yol yüzeylerinde stabil hızlanma ve yumuşak viraj sağlamak için ön ve arka tekerlekler arasında tork dağılımını optimize eder. AWD gelişmiş çekiş sunar ve kötü hava koşullarına mükemmel genel kullanım sağlamaya yardımcı olur.
V6 modelleri üzerinde bulunan boş bir Çeki Hazırlık Paketi bir motor yağ soğutucu, büyük radyatör fan ve ağır alternatör Venza donatıyor.
Taşıma ve Ride
Venza, büyük jantlar ve lastikler tarafından geliştirilmiştir dinamik yol tutuşu sağlamak için tipik SUV daha düşük bir ağırlık merkezi ile tasarlanmıştır. Dört-silindirli modeller standart 19-inç, 10 kollu alüminyum alaşım jantlar binmek. Distinctive 20 inçlik beş kollu alüminyum alaşım jantlar V6 modeli için standart. , Güç-destekli ön havalandırmalı ve katı arka disk frenler tüm modellerde standarttır.
Venza vücut yapısı yüksek çekme dayanımlı çelik, köşebentler ve direnci, sertliği ve optimum ağırlık için çapraz üyeleri dayanır. Ön süspansiyon bir stabilizatör çubuğu ile sert bir L-kol-tipi MacPherson oluşur ve arka süspansiyon denge çubuğu ile dual-link MacPherson kurulumudur. Onun ideal ağırlıklı direksiyon çabayla Elektrikli hidrolik direksiyon (EPS), Venza en ruhlu sürüş dinamikleri katkıda bulunur. EPS yüksek ve düşük hızlarda hem de daha doğrudan bir direksiyon hissi sağlanmasına yardımcı olur ve dar park yerleri içine araç manevra yaparken sadece sağ yardımcı sunar.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE