2013 Lexus RX 350 F SPORT New York Uluslararası Otomobil Fuarı'nda
All-Wheel Drive (AWD) mevcuttur, RX 350 F SPORT kürek değiştirenleri, F SPORT-tuned ertelemesi, benzersiz sportif ön tampon ve ön ızgara, 19 inç bölünmüş bir beş-kollu jantlar ile sekiz vitesli otomatik şanzıman bulunuyor Koyu Grafit cila ve özel iç donanımları.
"RX 350 F SPORT lüks karşıya geçme araçlar hakkında önceden tasarlanmış kavramlar meydan okuyan," Mark Templin, Lexus grubu başkan yardımcısı ve genel müdürü. "RX F SPOR sadece bir görünüm paketi, ancak tam teşekküllü bir performans paketi değil."
Motor / Şanzıman / Drivetrain / Performans
RX 350 F SPORT ekipleri sekiz ileri 6.200 devirde 270 beygir gücü bir çıkış için istihbarat Elektronik Kontrollü Şanzıman (EKT-i), 3.5-litre V6 motor. Zeka ile Çift Değişken Valf Zamanlaması (VVT-i) bağımsız emme ve egzoz kam milleri her iki kontrol etmek için kullanılır; çok hız ve yüklerde optimize motor performansı.
RX 350 F SPORT sekiz vitesli otomatik şanzıman standart ekipman olarak kürek değiştirenleri vardır. Bu daha hassas bir kavrama çalışmasını sağlayan minyatür yüksek akış lineer solenoitler yardımıyla hızlı değişen tepki verir. Tork konvertör yakıt ekonomisi geliştirmek için sekizinci Birinci vitesten gelen lock-up sağlamak için düşük hızda tıkanabilir damperi kullanır.
RX 350 F SPORT modeli, elektronik kontrollü Aktif Tork Kontrollü AWD sistemine sahiptir. Aktif Tork Kontrollü AWD kullanan bir elektronik sürüş dinamikleri ve yol koşullarına bağlı olarak, 100:0 arkaya doğru 50:50 cepheye yerde tork dağılımı değişebilir için arka diferansiyel öncesinde kaplin kontrollü. Hızlandırarak, ya da düşük kavrama yüzey üzerinde kapalı başlatırken, tork hızlı dört tekerleğe sağlanır. Sabit hızlarda, tork yakıt verimliliği arttırmak, sadece ön tekerleklere gönderilir. Modeli 19 mpg şehir EPA derecelendirme, 25 mpg otoyol, kombine 21 mpg kazanmak için bekleniyor.
Şasi / Gövde / Süspansiyon / Frenler / Lastikler
F SPOR süspansiyon daha cazip bir sürüş deneyimi için daha sıkı şoklara ve yayları sağlar. Benzersiz bir yanal performans amortisör sistemi daha doğrusal direksiyon hissi ve geliştirilmiş sürüş konforu ile sonuçlanan, vücut titreşimleri emer ve minimuma indirir. Geleneksel sabit takviye yerine, bu sistem bir ön performans damper ve arka yapısal çerçevenin sol ve sağ tarafı birbirine bağlayan bir arka amortisör sahiptir. Yakıt verimliliği artırırken kürek değiştirenleri ile sekiz vitesli otomatik şanzıman, daha fazla sürücü girişi sağlar.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE