Mercedes-Benz hibrid E300 blueTEC Dünyanın en ekonomik lüks sınıf modeli
■ Mercedes-Benz E 300 BlueTEC HYBRID: diesel/100 km 4.2 lt, 109 g CO2/km
■ Mercedes-Benz E 400 HYBRID: 27 mpg yakıt ekonomisi
Kullanılabilir hacmini ödün vermeden ■ Daha fazla tork ve performans
■ Salon ve Emlak sürümleri (E 300 BlueTEC HYBRID) mevcuttur
Lityum-iyon piller kullanarak ■ Modüler hibrid konsept
Yaklaşık yüzde 15 oranında CO2 emisyonları ve yakıt tüketiminde azalma ■ E 250 CDI ile karşılaştırıldığında
■ Etkileyici fonksiyonu başlatmak / durdurmak için sürüş deneyimi sayesinde, rejeneratif frenleme, boost etkisi, tamamen elektrikli motor ve "yelken" fonksiyonu
Ona geldiğinde, E 300 BlueTEC HYBRID, bir Sedan ve Emlak kullanılabilen yeni kayıt değerleri ile etkileyicidir: Mercedes-Benz marka temel segmentinde ve lüks sınıf iş araçlar için yeni standartlar belirliyor aynı zamanda yeni bir bölüm açıyor verimlilik. Bu örnek tüketim seviyeleri (4.2 lt/100 km [1]) gibi etkileyici bir performans sergiler: E 300 BlueTEC HYBRID ve 4 silindirli dizel motor 150 kW (204 hp) güç ve 500 Nm vardır. 20 kW ve 250 Nm, tutarlı bir genel konsept bu sonuçlar üreten bir elektrik motoru ile birlikte. E 300 BlueTEC HYBRID dünyanın en ekonomik lüks sınıf araç.
E 400 melezi V6 benzinli motor 225 kW (306 hp) güç ve 370 Nm tork üretiyor, hem de elektrikli motor bir daha 20 kW ve 250 Nm ile tamamlanmaktadır. Amerikan CAFE standardına dayalı tüketim rakamları şunlardır: 27 mpg Kombine Şehir 24 mpg, Highway 31 mpg,.
"Bu iki E-Class modellerinde şimdi bizim kapsamlı hibrid saldırı devam etmektedir. Modüler teknoloji bize hibrid modelleri ile diğer model serisi tamamlamak için hızlı bir şekilde açılır", Prof Dr Thomas Weber, Grup Araştırma Daimler Yönetim Kurulu Üyesi açıklıyor ve Mercedes-Benz Otomobil Geliştirme Başkanı. "Küresel piyasaların farklı gereksinimleri üzerinde odaklanarak, müşterilerimize tam olarak istediğiniz modelleri sunabiliyoruz E-Class melezleri tüketimi gibi çok etkileyici bir sürüş deneyimi belirgin bir azalma sağlar. Onlar melez temsil prim düzeyinde otomobil. "
Yeni modeller yolcuların iç ve bagaj açısından olsun, ancak, uzay geldiğinde ödün vermek zorunda gerekmez. Ve 2009 yılından beri açık pazar lideri konumuna gelişmiş olan Mercedes-Benz S 400 HYBRID kapsamlı bir geliştirme temsil modüler hibrit konsepti, ek yararlar da vardır: aracın gövdesine herhangi bir değişiklik, hibrid gereklidir modülü, böylece diğer model serisi kullanılmasına imkan verir, esnek ve modüler hem de, dizel ve benzin türevlerini yanında da sağdan direksiyonlu varyantları olacak. Bu arada, burada söz konusu olan ekstra maliyeti sadece ılımlı. Yeni hibrid modelleri Detroit Motor Show'da (14-22 Ocak 2012) de kendi dünya prömiyerini kutlayacak ve yıl boyunca piyasada görünür. E 400 HYBRID ilk Amerika pazarında kullanıma sunulacaktır ise E 300 BlueTEC HYBRID başlangıçta, Avrupa pazarına lanse edilmesi planlanan, örneğin daha sonra Japonya ve Çin gibi diğer ülkeler izledi.
Felsefesi: Verimlilik artırıcı konfor ve kullanım ödün vermeden
Bu sürüş ve konfor konusunda ödün vermeden - Mercedes-Benz'in yeni hibrid modeller, klasik modeller daha verimli bir şekilde her zamankinden daha önemli gerçekleştirmek yapmayı amaçlamaktadır şirketin akıllı küçülme stratejisinin bir parçasıdır. Bu hareket yerine, öncelikle düzenli tüketimine odaklanan bir parçası olarak, şirkette mühendis günlük trafikte örnek tüketim seviyelerini inceleyerek edilmiştir. Benzer pratik şartlar yerine standart çarpışma testi sonuçlarına göre güvenlik kazançlar vurgulamaktadır "Gerçek Hayat Güvenliği" olarak bilinen ünlü güvenlik felsefesi, şimdi "Real Life Verimlilik" ile eşleştirilmiş ediliyor.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE