2/22/2012

2013 model bentley continental GTC V8 lüks spor otomobil özellikleri ve tanıtım videosu

    2/22/2012 08:56:00 ÖS   No comments



YENİ CONTINENTAL V8 MODELLER

Farklı spor tarzı

Parlak krom surround ve bölücü ile • Parlak siyah matris ızgarası
Siyah hava girişleri ve çarpıcı gövde rengi bölücüler ile • Üç-segment alt tampon
• Koyu arka alt saçak
• Farklı ikiz 'sekiz rakamı' egzoz boruları
Bootlid ve tekerlek merkezlerine ön ızgara üzerindeki • Kırmızı emaye Bentley kanatlı 'B' rozetleri,
Standart ile sunulan • 7 dış renkler
Sportif, çağdaş iç

V8 modelleri için benzersiz • Yeni Koyu Fiddleback Okaliptüs kaplama
• Eliade bez headliner ve sütunu döşemesi
W12 ile-konsol yerine • Kısa orta konsol
Standart ile sunulan • 4 hide renkler
• Benzersiz iki tonlu deri renk bölünmüş
• 3 başlık renk (Continental GTC)
Heyecan verici, verimli yeni 4.0 litre V8 motoru

• Olağanüstü güç-emisyon oranını yansıtan motor verimi
• Değişken değiştirme (ilk Mulsanne üzerinde kanıtlanmış bir teknoloji) belli belirsiz seyir ve hafif gaz üzerinde 4 silindir keser
• Değiştirilebilir motor takozları arıtma sağlamak
• Motor optimizasyon teknolojileri verimliliği artırma
• Yeni, yakın oranlı, 8 vitesli şanzıman ultra hızlı vardiya ile yüzde 6 verimlilik artışı sunuyor
• Turbo verimlilik ve hızlı tepki için 'V' içinde monte
Bir depoyla ilgili • 500 mil üzerinde (800 km) aralığı
• Farklı V8 homurtu
40:60 arka önyargılı tork bölünmüş • Tüm tekerleklerden çekiş sistemi


DETAY IN YENİ BENTLEY 4.0 V8 CONTINENTAL MODELLER

"Yeni V8 motor Bentley veren bir line-up şirketin ilk günlerinden beri ilk kez ve biz 6.75 V8 ve 6.0 W12 drivetrains yaptığımız gibi bu sürüş deneyimi Bentley karakterize edecek eminiz üç motoru. Vurmak kendimize koyduğumuz verimlilik hedeflerini zorlu bir mücadeleydi, ama sadece yeni 4.0 V8 de senin, bir Bentley motoru gerektiği tam olarak keskin sürücüsü yakıt tüketimi ve CO2 emisyonları için bir standart belirleyici "dedi.

Brian Şasi ve Aktarma Organları Mühendisliği, Bentley Motors Başkanı, Gush.

Yüzde 40 verimlilik artışı ile Bentley performansı

• Küçülme
• Motoru Optimizasyonu
• Değişken deplasmanlı
• 8 Hız İletim
• Termal Yönetim
• Recuperation
• Düşük yuvarlanma dirençli lastikler
Kırmızı kanatlı 'B' ve parlak siyah ızgara güçlü bir gösterge sağlamak Continental GT V8 ve Cabrio eküri bir motor koy farklı bir Bentley powerplant nestle söyledi.

Destekleyici kobra tarzı koltuklar içine yerleşmek, start düğmesine basın ve bütün ortaya çıkıyor. Yeni 4.0 litrelik Bentley motoru ile hayat bulur hatasız V8 burble:, derin sportif ve eylem için hazır.

Geri 2008 yılında Yönetim Bentley Yönetim Kurulu tarafından hedeflenen yüzde 40 verimlilik iyileştirme sağlamak için, Bentley mühendislik ekibi hiçbir ayrıntı incelenmemiş bıraktı. 6.0 litre deplasman azalma W12 ile 4.0 litre V8 ilk başlangıç ​​noktası oldu - ama kendi içinde bir küçük kapasiteli motor iddialı güç ve emisyon hedeflerine yakın bir şey teslim olmazdı.

Değişken deplasmanlı - açma silindirleri hafif bir seyir hızı veya ışık gaz at - zaten Bentley bir uzmanlık alanı oldu. 1959 orjinal Bentley V8 formatında olsa benzer Bentley Mulsanne en 6.75 litre V8, onun teknolojik olarak gelişmiş özellikleri bir parçası olarak değişken debili sahiptir.

Benzer teknolojisi artık Bentley 4.0 V8 özellikleri: sürücüsü onlar sadece hava gibi hareket böylece sekiz silindir dört vanaları kapatır sabit hızda veya yumuşak hızlanma veya yavaşlama tutar gibi motorunuzun kontrol mikroişlemci hafif bir gaz açma algıladığında yaylar.

Bu iki yakın faydası vardır; kalan dört silindir verimliliği daha yüksek bir seviyede işlemler ve motorun sürtünme ve gaz transferi kayıpları azalır. As soon as sürücü presler olarak gaz sert motoru anında tam sekiz silindirli operasyonu geri döner.

Montaj titreşim geliştirilmiş bir şekilde izole boşta sırasında 'yumuşak' bir duruma geçer gibi Değiştirilebilir hidrolik motor takozları, V8 ve V4 modunda farklı titreşimleri telafi.

Sorunsuz modları ve V8 işletim aralığı boyunca koruyarak optimum verimlilik arasındaki geçiş sürecinin yönetilmesi son derece gelişmiş bir motor yönetim sistemi (EMS) 'dir. Bir 32-bit TriCore ™ mikroişlemci yanma sürecinin kendi kontrolü hassas benzersiz bir düzeyde sağlayarak, saniyede 180 milyon adede kadar yönergeyi gerçekleştirir.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.