2013 Veloster Turbo (Exclusive Turbo özellikleri) İÇİN SEÇMELER
• yeni bir 1.6-litre Turboşarjlı-Benzin Direkt Enjeksiyon (T-GDI) motor ile güçlendirilen ve in-house, altı-ileri otomatik veya manuel şanzıman
◦ Beygir Gücü: 201 6000 RPM
◦ en iyi sınıf, 38 mpg tahmin otoyol yakıt ekonomisi (M / T)
◦ litre başına 125.6 beygir gücü sınıfının en iyisi belirli çıktı
◦ sınıfının en iyisi ağırlığı 14 kg / hp güç oranı
• Spor ayarlı motor, emme ve egzoz not
• Spor ayarlı direksiyon
• Benzersiz ön şerit, sis lambaları ve zemin etkileri
• Hyundai ilk Mat Gri boya
Krom uçlar • Benzersiz 18-inç alaşım jantlar
• benzersiz LED far desenli Projeksiyon farlar
• Yan aynalar dönüş sinyali göstergeleri ile
• Benzersiz LED stop lambaları
• Denetleme küme
• Deri koltuk yüzeyleri, sürücü bel desteği ile
• Isıtmalı ön koltuklar
• Mavi aksan ve assolist grafik Turbo özel Grafit Siyah iç
Veloster Turbo Hyundai 7 / 11 ürün girişimi (sonraki 11 ay içinde yedi yeni ya da yeniden tasarlanmış modelleri) ilk araç. Hyundai, sadece 2012 Hyundai Azera ilk, 24 / 7 sürüm 2.0 ürün girişimi (24 ay içinde yedi yeni ya da yeniden tasarlanmış modelleri) tamamladı.
Twin-scroll turboşarjlı ve GDI TEKNOLOJİ
Düzenli yakıt ile 4500 rpm - 2013 Veloster turbo 1.6-litre turbo GDI dört silindirli motor, 201 beygir güç ve 6000 devirde 1750 tork 195 lb-ft üretiyor. Veloster Turbo 27 mpg şehir ve manuel şanzıman modelleri için en iyi sınıf 38 mpg otoyol sunmak için tahmin edilmektedir. Hyundai'nin 1.6-litre turbo şarjlı motor Gama, GDI sistemi, ani güç teslimat sonuçları ile birlikte bir twin-scroll turbo sahiptir. Twin-scroll turbochargers daha pahalı yüksek performanslı motorlar geleneksel olarak kullanılan, ancak Hyundai line-up Sonata 2.0T aşağı bu teknolojiyi getirdi.
Twin-scroll turboşarj tasarımlar, atık kapısı tarafından kontrol hem gaz kanalları ile, türbin konut içinde bölünmüş duvarlarla bölünmüş iki egzoz gazı girişleri var. Twin-scroll turbo, daha fazla enerji, bir tek-scroll turboşarj daha egzoz kurtarır bölünmüş bir manifoldu sayesinde. Twin-scroll tasarımı, egzoz portları ve turbo türbin egzoz gazı enerji daha verimli bir şekilde teslim geliştirilmiş basınç dağılımı, egzoz gazı bakliyat birbirleri ile müdahale silindir ayırır.
Örneğin, emme ve egzoz supapları silindir bir silindirli bir alımı inme başlangıcında ve açık (vana örtüşme süresi), silindir üç zaten açık egzoz valfi ile egzoz vuruşu başlar. Bir silindir ve üç egzoz pasajlar bağlı olsaydı, üç silindir egzoz gazı darbe silindirli bir geri basınç artacaktır. Bu taze hava indüksiyon azaltmak ve silindir içinde sıcak artık gazların miktarını artıracaktır. Ancak, twin-scroll turbo ayarı ile, bu girişime en aza indirilmiştir.
Twin-scroll tasarımı bu üstün temizleme etkisi sonucu, egzoz port ve turbo türbin egzoz gazı enerji daha verimli bir şekilde teslim daha iyi basınç dağılımı açar. Bu da her silindir giren hava şarj gelişmiş bir nitelik ve nicelik ile sonuçlanan, daha fazla valf örtüşme sağlar. Aslında, daha fazla valf örtüşme ile, egzoz akışı atma etkisi tam anlamıyla giriş tarafında daha fazla hava çizebilirsiniz. Aynı zamanda, düşük basınçlı egzoz gazları son çizim yoğun ve saf hava şarj ile her silindir paketi. Maksimum turbo boost 18 psi.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE