Subaru ve Toyota Motor Corporation arasında devam eden bir proje ortak geliştirilen tamamen yeni bir arka tekerlekten çekiş (RWD) kompakt spor otomobil dayalı bir konsept otomobil. -Yatay Boxer tam kullanımı yaparak, Subaru çekirdek teknolojisi, bu konsept otomobil, daha fazla sürüş deneyimi Boxer motorun alçak ağırlık merkezi tarafından gerçekleştirilebilir "Saf İşleme Delight" izlemiştir. Subaru ikonik performans markası "STI" motifleri ile birlikte, konsept otomobilin mükemmel bir yol tutuş performansı simgesidir ve SUBARU BRZ geleceği için de geçerlidir olanakları simgelemektedir.
Şekillendirici
• Mümkün olduğunca düşük Boxer motoru yükleyerek, kaput düşük ve şık rooflıne birlikte sofistike bir form oluşturur. Bu da, bir Subaru spor profil için STI performans dokunuşları ile harmanlanmış.
• Bir altıgen alt ön ızgara, şahin göz fin-biçimli farlar ve sis lambaları, Subaru olarak ön yüzünde hemen tanınabilir olun.
• alt ön spoyler ve arka kanat aşağı kuvvet ve aerodinamik performans büyütmek STI yapımı. Onlar kararlı düz sürüş ve yüksek hızlarda mükemmel yol tutuşu sağlar.
• kalın arka çamurluk fişekleri, geniş arka difüzör ve ikiz çift egzoz borusu ile arka tasarım STI performans hissediyorum yoğunlaştırır.
Zaten yüklü bir WRX STI modeli ve büyük beğeni toplayan • karbon-fiber tavan, konsept otomobil tarafından istihdam edilmiştir. Bununla beraber, ekstra ağırlık azaltma ve daha da düşük bir ağırlık merkezi, bu konsept modeli sunmayı hedefliyor mükemmel bir yol tutuş performansı önemli ölçüde katkı sağlandı.
• canlı dış renk "WR Blue Pearl II" yeni nesil bir yarış görüntü vurgulayan ikonik WR mavi boya planı.
Motor
• Boxer motoru, hafif, kompakt, düşük ağırlık merkezi, ve yüksek sertlik doğasında niteliklere sahip bir spor araba motoru olarak büyük bir potansiyele doğru işaret ediyor. Bu özelliklerin tam olarak yararlanan 2.0-litre dört silindirli-yatay doğrudan yakıt enjeksiyonlu benzinli motoru BRZ için özel olarak geliştirilen olmuştur.
• motoru bir kare 86 X 86 mm çap ve strok ile dizayn edilmiştir. Toyota D-4S direkt enjeksiyon teknolojisi (yakıt enjeksiyon sistemi), yüksek verim ve yüksek çevre standartları ile birlikte, elde hem de yeni nesil bir spor otomobil beklenen her ikisi de.
Şasi ve gövde
• Diğer Subaru modelleri ile karşılaştırıldığında, SUBARU BRZ KONSEPT motoru - STI - etkileyici bir 120 mm daha düşük oturur ve 240 mm kasanın merkezine yakın konumlandırılmış. Sonuç olarak, bu araba piyasada bugün araçlarda mümkün olan en düşük ağırlık merkezi elde etti.
• Böyle bir karbon-fiber çatı gibi hafif parça birleşmeyle, toplam ağırlığı düşürüldü. Subaru da çarpıcı bir denge içinde hafif ve son derece sert bir gövde yapısı elde etmeyi başarmıştır. Bu konsept otomobil sadece bir "Boxer spor otomobil" elde saf sürüş keyfi şekillenme.
• Eşsiz yol tutuş performansı, performans lastikleri ve mükemmel yanal ile CYBE ayarlı süspansiyon ile STI 18-inç hafif alaşım jantlar benimseyerek oldukça rafine olmuştur.
• Brembo frenler, fren performansını artırır.
genel Özellikler
Uzunluk × Genişlik × Yükseklik (mm): 4230 × 1800 × 1280 Dingil mesafesi (mm): 2570
Motor Tipi: 2.0-litre doğrudan yakıt enjeksiyonlu, 4 silindirli, doğal-aspire
-Yatay Boxer motor Lastikler: 215/45R18 (Ön), 225/45R18 (Arka)
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE