9/03/2011

mersinli ismail yar ağladı ben ağladım mutlumusun diyemedim

    9/03/2011 05:47:00 ÖS   No comments

mersinli ismail yar ağladı ben ağladım mutlumusun diyemedim şarkı sözleri ve video klibi



yar ağladı ben ağladım
mersinli ismail yar ağladı ben ağladım mutlumusun diyemedim şarkı sözleri:

Yıllar sonra karşılaştık yar ağladı ben ağladım
İkimizde dolduk taştık yar ağladı ben ağladım

Baktık eski resmimize ne oldu dedik böyle bize
Sarıldık birbirimize yar ağladı ben ağladım

Görmüyordum çoktan beri yüzünden süzüldü teri
Andıkça eski günleri yar ağladı ben ağladım

Baktık eski resmimize ne oldu dedik böyle bize
Sarıldık birbirimize yar ağladı ben ağladım

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.