9/24/2011

2012 model infitini FX sebastian vettel versiyon araç özellikleri tanıtım videosu

    9/24/2011 08:23:00 ÖS   No comments



INFINITI FX Sebastian Vettel VERSION: A CHAMPION İÇİN CROSSOVER FIT

Fikri ilk kez su yüzüne sadece altı ay sonra, Formula Bir Dünya Şampiyonu Sebastian Vettel hükümdarlık için tasarlanmış Infiniti FX bugün Frankfurt Uluslararası Motor Show'da tanıtıldı. Mart ayında Cenevre göster, Red Bull Racing sürücüsü ve Infiniti Baş Yaratıcı Görevlisi, Shiro Nakamura arasında sohbet başladı ortaya çıkıyor, konsept şeklinde, Infiniti en hızlı otomobil olarak henüz ve, muhtemelen, en seçkin çapraz şimdiye kadar yapılmış.

Gelişmiş teknoloji, hafif bileşenleri ve Arka Maksimum çeviklik için Aktif Direksiyon gibi özellikleri ile, V8 FX50S Premium - Infiniti amiral gemisi gibi bazı pazarlarda en çok satan modeli FX Sebastian Vettel sürümü için ideal bir başlangıç ​​noktası sağlar . Dünya Şampiyonu vizyonu 300km / h gerçekliği arttırılmış güç, daha düşük ağırlık, en yüksek hız derestricted, daha uzun dişli gibi değişiklikler zaten bir crossover supercar içine geçitler arasında bir spor otomobil downforce ve alçaltılmış ve daha sert süspansiyon dönüş arttı.

Infiniti Kurumsal Başkan Yardımcısı Toru Saito şunları söyledi: "FX Sebastian Vettel sürümü benzersiz ve çok Sebastian araba Ancak aynı zamanda küresel Infiniti için bir konsept otomobil."

Sebastian Vettel, 2010 Formula One Dünya Şampiyonu ve Infiniti Global Marka Elçisi

"Bu yıl FX sürüş edilmiştir ve o benim aşık olduğum bir araba. Sürmek için çok eğlenceli mükemmel benim yaşam tarzına uyar ve. Ama tabii ki gidebiliriz biraz daha hızlı ...

"Ben, hız limitleri ve Nürburgring Nordschleife etrafında FX keyif aldık otoyollarda Almanya'da bir sürü sürücü güvenli ve yasal hayatımın parçası olan yüksek hızda sürüş yanı daha yüksek hız, daha iyi bir istikrar istedi FX ve aerodinamik anlamına geliyordu çalışma. Bu benim hedefleri böylece birkaç değişiklik gereklidir ulaşmak standart FX mükemmellik için bir övgüdür.

"Bu ilk yol otomobili Ben geliştirmeye yardımcı oldu. Genellikle ben sadece benim için bir araba bina yüzlerce mühendis var. Bu yüzden bana bir araba tasarımı katkıda bulunmak için harika. Sonucu ben çok gurur duyuyorum bir Infiniti benim için umut: 300km / h, downforce bol ve hala geri dağ bisikleti uygun Plus tamamen özeldir ve Infiniti bir sürücü olarak, bu önemli ".

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.