8/09/2011

bergen yaşamayı senle anladım senle öğrendim sevmeyi inan aşk nedir bilmiyordum

    8/09/2011 04:37:00 ÖS   No comments

Bergen Yaşamayı Senle Anladım Senle Öğrendim Sevmeyi Inan Aşk Nedir Bilmiyordum şarkı sözleri ve video klibi



yaşamayı senle anladım
Bergen Yaşamayı Senle Anladım Senle Öğrendim Sevmeyi Inan Aşk Nedir Bilmiyordum şarkı sözleri:

Yaşamayı senle anladım
Sende öğrendim ben sevmeyi
İnan aşk nedir bilmiyordum
Sende tanıdım bu duyguyu

Elimde duran fotoğrafın
Baktım inan tanıyamadım
Bu şarkımı ben sana yazdım
Sense hala anlayamadın

Sevgi gibi kutsal kelime
Yalnız senle düştü dilime
Ölmek yetmez senin uğruna
Sense hala anlayamadın

Elimde duran fotoğrafın
Baktım inan tanıyamadım
Bu şarkımı ben sana yazdım
Sense hala anlayamadın

Hissetmeyi senle yaşadım
Sende tattım ben bu duyguyu
Söylemekten hep korkuyordum
Şimdi dinle bütün aşkımı

Şimdi beni anlıyormusun
Bu şarkımı dinliyormusun
İnan seni çok seviyorum
Sende beni seviyor musun

Sevgi gibi kutsal kelime
Yalnız senle düştü dilime
Ölmek yetmez senin uğruna
Sense hala anlayamadın

Şimdi beni anlıyormusun
Bu şarkımı dinliyormusun
İnan seni çok seviyorum
Sende beni seviyor musun..

Söz :Güney Gürsoy Beste : Günay Cantürk

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.