7/25/2011

neşe karaböcek yağmur ağlıyor için için hem ağlıyor hem siliyor maziyi kaderimdin hayal oldun şimdi

    7/25/2011 03:55:00 ÖS   No comments

neşe karaböcek yağmur ağlıyor için için hem ağlıyor hem siliyor maziyi kaderimdin hayal oldun şimdi şarkı sözleri ve video klibi



yağmur ağlıyor için için
yağmur ağlıyor ikimiz için
hem ağlyor hem siliyor maziyi
kaderimdin hayal oldun şimdi
aşkımız bitti masallar gibi

kıymetini bilemedim, bilemedim bilemedim..
seni nasıl çözemedim, çözemedim çözemedim..
bugün resmini indirdim duvardan
duvar ağladı ben ağladım...

kar çiçekleri gibisin temiz..
sende bulmuştum aşkı ben henüz..
son bir buse ver hatıra kalsın
sen yokken gönlüm yanında sansın..

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.