7/30/2011

müslüm gürses gençliğimi verin almayın yıllar beni yerden yere vurmayın yıllar

    7/30/2011 10:54:00 ÖS   No comments

müslüm gürses gençliğimi verin almayın yıllar beni yerden yere vurmayın yıllar şarkı sözleri ve video klibi



gençliğimi verin almayın
müslüm gürses gençliğimi verin almayın yıllar şarkı sözleri:

Neden bana bahtım gülmüyor artık
Sevdiğim yanımda olmuyor artık
Yüreğim derinden sızlıyor artık
Gençliğimi verin almayın yıllar
Beni yerden yere vurmayın yıllar

Evvelce ümitler bana gülerdi
Başımda sevdanın yeli eserdi
Dost bildiğim herkes beni severdi
Gençliğimi verin almayın yıllar
Beni yerden yere vurmayın yıllar

Durun ümitlerim etmeyin durun
Evvelce mutluydum maziye sorun
Günahım çok ise zincire vurun
Beni yerden yere vurmayın yıllar

Gurbet ellerinde garibim şimdi
Sevda çöllerinde susuzum şimdi
Kadere talihe dargınım şimdi
Gençliğimi verin almayın yıllar
Beni yerden yere vurmayın yıllar

Söz & Müzik: Özer Şenay

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.