7/17/2011

ibrahim tatlıses kınamayın dostlar allah aşkına yalvardım yakardım dönmüyor geri

    7/17/2011 03:18:00 ÖS   No comments

ibrahim tatlıses kınamayın dostlar allah aşkına yalvardım yakardım dönmüyor geri şarkı sözleri ve video klibi



dönmüyor geri
Kınamayın dostlar Allah aşkına
Yalvardım yakardım
Dönmüyor geri
Çaresiz kalmışım çıldıracağım
Ağladım sızladım
Dönmüyor geri

İşte dostlar budur halim
Görmedim ben böyle zalim
Bilsem onu sever miydim
Dönmüyor dönmüyor dönmüyor geri

Kolunda tutupta getiremem ki
Kendimi ben zorla sevdiremem ki
Silahı çekipte öldüremem ki
Dizine kapandım dönmüyor geri

İşte dostlar budur halim

Görmedim ben böyle zalim
Bilsem onu sever miydim
Dönmüyor dönmüyor dönmüyor geri

Aldı gitti beni benden
Vurdu beni yüreğimden
Anlamıyor hiç sevgimden
Dönmüyor dönmüyor dönmüyor geri

Kolunda tutupta getiremem ki
Kendimi ben zorla sevdiremem ki
Silahı çekipte öldüremem ki
Dizine kapandım dönmüyor geri

İşte dostlar budur halim
Görmedim ben böyle zalim
Bilsem onu sever miydim
Dönmüyor dönmüyor dönmüyor geri

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.