7/30/2011

hakkı bulut ziganadan toroslara feryadım yağsın dağlara intizarım var

    7/30/2011 11:49:00 ÖS   No comments

hakkı bulut ziganadan toroslara feryadım yağsın dağlara intizarım var intizarım var şarkı sözleri ve video klibi



dağlara intizarım var
hakkı bulut dağlara intizarım var şarkı sözleri:

Ah Gençliğim ah
Ah gençliğim ah
Yaşanmadan Geçen yıllara günah

Mühür Gözlerinde sürme
Hasretime ödül olmuş
Beni yere Vuran Felek
Ele yar olmuş

Öptüğüm Narin ellerin
Başka ellerle tutuşmuş
Bu kahırla Yaşıyamam
Ölurum be kardaş

Ziganadan toroslara
Feryadım Yağsın dağlara
Boyun Eğmiş Kararlara
Ellerin olmuş
Hasretin var bölük bölük
Tutmuyor ocağım sönük
Tüm ruhum kipleye dönük
İntizarım var

Boyraz eser yücelerden
Kalbim Delinmiş heryerden
Hançer Kurşun Değil kardaş
Sevda benimle

Davullar ona çalınsın
Ağıtlar bana yakılsın
Beni görüp ibret alsın
Garipler kardaş

Ziganadan toroslara
Feryadım Yağsın dağlara
Boyun Eğmiş Kararlara
Ellerin olmuş
Hasretin var bölük bölük
Tutmuyor ocağım sönük
Tüm ruhum kıbleye dönük
İntizarım var

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.