7/25/2011

erkin koray dün gece çok aradım aşkımı bulamadım körolası çöpçüler aşkımı süpürmüşler

    7/25/2011 04:57:00 ÖS   No comments

erkin koray dün gece çok aradım aşkımı bulamadım körolası çöpçüler aşkımı süpürmüşler şarkı sözleri ve video klibi



çöpçüler aşkımı süpürmüşler
erkin koray körolası çöpçüler aşkımı süpürmüşler şarkı sözleri:

Aşktan yana şansım yok
Ağlıyorum derdim çok
Aşkımı kaybetmişim
Sordum sordum bulan yok

Dün gece çok aradım
Aradım bulamadım
Kör olası çöpçüler
Aşkımı süpürmüşler

Sokaklarda ne ararsın
Beni kimden sorarsın
Ben düştüm aşk ateşine
Sende düşme yanarsın aaaa aaaa körolası çöpçüler aşkımı süpür müşler aaaa aaaa

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.