7/29/2011

bülent ersoy şikayetim var kaderden yana bir avuç kül oldum ben yana yana

    7/29/2011 08:18:00 ÖS   No comments

bülent ersoy şikayetim var kaderden yana bir avuç kül oldum ben yana yana şarkı sözleri ve video klibi



şikayetim var kaderden yana
bülent ersoy şikayetim var kaderden yana şarkı sözleri:

Şikâyetim var kaderden yana
Bir avuç kül oldum ben yana yana
Allahım ya onu kavuştur bana
Yada bir an önce al kollarına

Tanrım gönlündeki muradı versin
Sen yanımda olda dert üst üste gelsin
Yemin etme boş yere vefasız değilsin
Ne kadar sevdiğimi iyi bilirsin

Ya sen gel yada bana ecelim gelsin
Ya sen gel yada bana ecelim gelsin
Bardaktan boşalan bir yağmur gibi
İçimde aşkının fırtınası var

Sesini duymadan senin olmadan
Yaşamanın sanki ne anlamı var
Tanrım gönlündeki muradı versin
Sen yanımda olda dert üst üste gelsin

Yemin etme boş yere vefasız değilsin
Ne kadar sevdiğimi iyi bilirsin
Ya sen gel yada bana ecelim gelsin
Ya sen gel yada bana ecelim gelsin

Söz : Ülkü Aker Müzik : Selami Şahin

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.