3/06/2011

cavit karabey sevdiğim kız gelin olmuş benim değil elin olmuş

    3/06/2011 02:33:00 ÖS   No comments

sevdiğim kız gelin olmuş benim değil elin olmuş beyaz gelinlik içinde cavit karabey sevdiğim kız gelin olmuş şarkı sözleri ve video klibi



sevdiğim kız gelin olmuş
sevdiğim kız gelin olmuş
benim değil elin olmuş
beyaz gelinlik içinde
giderken hep ağlıyormuş

beyaz gelinlik içinde
durmadan hep ağlıyormuş

gitti yarim gelmez geri
bu sevda öldürür beni
muradına ermesinler
yardan ayıranlar beni

yazımız böyle yazılmış
alın yazımız karaymış(2)
gelmez olaydım dünyaya
kaderde ayrılık varmış

gelmez olaydım dünyaya
sevipte ağlamakda varmış

gitti yarim gelmez geri
bu sevda öldürür beni
muradına ermesinler
yardan ayıranlar beni

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.