11/20/2010

selda bağcan ellerim titredi ağladım anne

    11/20/2010 09:03:00 ÖS   No comments

Hedefim insandı, vur emri geldi Ellerim titredi, ağladım anne Bir sağıma baktım bir de sol yanıma Yüreğim sızladı, ağladım anne selda bağcan ağladım anne şarkı szöleri ve video klibi



ağladım anne
Hedefim insandı, vur emri geldi
Ellerim titredi, ağladım anne
Bir sağıma baktım bir de sol yanıma
Yüreğim sızladı, ağladım anne

Gecenin yarısı, dağın başında
Siperde beklerken, ayışığında
Hedef oldu, durdu karşımda
Yüzümü çevirdim, ağladım anne

Yolun karşısında, yakın yerdeydi
Gördüğüm kadar, genç de biriydi

Bir taşın dibinden, kalktı yürüdü
Ardı sıra baktım, ağladım anne

Onun da yolunu, bekleyen vardır
Anası babası, sevdiği vardır
Belki de yubvası, yavrusu vardır
Kıymadım vurmaya, ağladım anne

O da benim gibi, emir kuluydu
Belli memleketi, güney doğuydu
Bilmem ki oda beni,vururmuydu
Ben ona kıymadım ,ağladım anne

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.