11/10/2010

intizar ve yıldız tilbe benim bir sevdiğim var

    11/10/2010 07:44:00 ÖS   No comments

gözünü gözüme dikip yer gibi bakma çok rahatsız oluyorum elini bana uzatıp sakın dokunma inan tutamıyorum intizar ve yıldız tilbe benim bir sevdiğim var şarkı sözü ve video klibi



benim bir sevdiğim var
gözünü gözüme dikip yer gibi bakma
çok rahatsız oluyorum
elini bana uzatıp sakın dokunma
inan tutamıyorum
gözünü gözüme dikip yer gibi bakma
çok rahatsız oluyorum
elini bana uzatıp aman dokunma
hiç istediğimi sanmıyorum
alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
dünya güzeli olsan yetmez gönlüm çelmeye
alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
dünya güzeli olsan banane
benim bir sevdiğim var
çok uzak diyarlarda
onun için ölürüm
aklım fikrim onda
onun kaşı onun gözü
şu kalbimin tek sözü
gönlüm ona gönülden bağlı
yok kimsede gözü

bir alana bir bedava aşk satılır mı
başka yare bakılır mı
benden uzak dur sabrım taşıyor
ne söyledim sen anladınmı
her şeyin bir bedeli var mı aşk satılır mı
yar varken ele bakılır mı
benden uzak dur sabrım taşıyor
ne söyledim sen anladınmı
alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
dünya güzeli olsan yetmez gönlüm çelmeye
alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye
dünya güzeli olsan yetmez
benim bir sevdiğim var
çok uzak diyarlarda
onun için ölürüm
aklım fikrim onda
onun kaşı onun gözü
şu kalbimin tek sözü
gönlüm ona gönülden bağlı
yok kimsede gözü
benim bir sevdiğim var
çok uzak diyarlarda
ona ihanet etmem
aklım fikrim onda..

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.