11/18/2010

ibrahim tatlıses ben insan değilmiyim ben kulun değilmiyim

    11/18/2010 08:20:00 ÖS   No comments

ben insan değil miyim? ben kulun değil miyim? tanrım dünyaya beni sen attın çile çektirdin derman arattın madem unutacaktın beni neden yarattın ibrahim tatlıses ben insan değilmiyim şarkı sözleri ve video klibi



ben insan değilmiyim
ben insan değil miyim?
ben kulun değil miyim?
tanrım dünyaya beni sen attın
çile çektirdin derman arattın
madem unutacaktın
beni neden yarattın

ben de mutlu olmak istemez miydim?
şu yalancı dünyada
yüce adâlet böyle olur mu?

tanrı kulunu hiç unutur mu?

ben de gülmek isterim
ben de sevmek isterim

önce ne verdin, sonra ne aldın?
onun peşinden neden ağlattın?
beni sen kullarına oyuncak mı yarattın?
ben de mutlu olmak istemez miydim?
şu yalancı dünyada
yüce adâlet böyle olur mu?
tanrı kulunu hiç unutur mu?

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.