9/19/2010

ibrahim tatlıses seni tanrı bile affetmeyecek

    9/19/2010 11:09:00 ÖS   No comments

ibrahim tatlıses seni yakacaklar benim yerime seni tanrı bile affetmeyecek şarkı sözü ve video klibi Mutlu Ol Yeter albümünden



tanrı bile affetmeyecek
Hep adını yazdım şarkılarıma
Sevgilim suçunu herkes bilecek
Bana ettiğini herkes duyacak
Seni tanrı bile af etmeyecek

Alıştım artık ben sensizliğe
Zararı yok alıştım artık ben hasretine

Seni yakacaklar benim yerime
Seni allah bile af etmeyecek

Ah edip başını duvarla vur
Kahrol bir köşede boş hayaller kur
Kalpsizlerin sonu hep böyle olur
Seni tanrı bile af etmeyecek
Alıştım artık ben sensizliğe
Zararı yok alıştım artık ben hasretine

Seni yakacaklar benim yerime
Seni allah bile af etmeyecek

AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.