9/19/2010

hakkı bulut gömün beni dağların yücesine

    9/19/2010 10:54:00 ÖS   No comments

Haticem Kirpiklerim kapanıp,daldığım anda Gözlerin karşımda,durur haticem Uzanıp ellerim,değse eline Avuçlarım tutuşur, yanar haticem Hakkı Bulut'un gömün beni dağlara şarkı sözü ve video klibi



beni dağların yücesine
Haticem
Kirpiklerim kapanıp,daldığım anda
Gözlerin karşımda,durur haticem
Uzanıp ellerim,değse eline
Avuçlarım tutuşur, yanar haticem
Hasretin geçti,aklımın önüne
Müjdeler gelmiyor, vuslat gününe
Baktırdım falların, her türlüsüne
Sensiz mutluluk, yok be haticem

Uzağı yakına getirmek varken
Özlem ateşini, söndürmek varken
Sevginle beni yaşatmak varken
Hasretle sınama beni haticem

AKKAYA

AKKAYA

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.