Porsche 911 Carrera, 1963 yılındaki lansmanından bu yana, dünyanın kıyaslama spor otomobiller biri olarak takdir edilmiştir ikonik coupe tamamen yeni bir nesil sunmak için gurur duymaktadır.
Gelenek modernite karşılar
True 911 geleneği, farklı Porsche tasarım dili güç ve zerafet yayıyor. Yeni, heyecan verici bir kontür ve tam olarak tasarlanmış detaylar içeren kusursuz siluet hala göze çarpan, geliştirilmiş kararlılık ve daha büyük bir iç mekan için 100 mm daha uzun dingil mesafesi, ön ve arka çıkıntılar, uzun süredir devam eden 911 öznitelik olmuştur kompakt muhafaza kısadır; düşük bir tavan çizgisi sportif bir duruş vurguladı ve ünlü şasi dinamiklerini yükselterek daha geniş bir ön parça hala on-road varlığı daha da artırır.
Arka monte edilmiş, düz altı silindirli motor 911 kimliğinin eşit sembolik bir bileşeni ve yeni araba arka aks arkasına bir uprated aralığı, etkili, güçlü ve hatırlatmak 'boxer' motor yatıyor. 911 Carrera 350 hp gelişmekte olan yeni 3.4-litre motor ile çalışan ve Carrera S tanıdık 3.8-litre 400 hp versiyonu özellikleri. Bu yeni motor her iki model için performans iyileştirmeleri sunmaktadır. PDK ile 3.4-litrelik Carrera önceki modele göre daha hızlı 4,6 sn, 0.1 sn 0-62mph hızlandırır. , Opsiyonel Sport Chrono Paketi Spor Plus düğmesine basıldığında keser o 4.4 sn. De 4.3 sn, 62 mil (Spor Plus 4.1 sn) 0.2 sn daha hızlı selefinden daha - 3.8-litre Carrera S PDK ile 0 dan hızlandırabilir.
All-yeni hafif gövde
Yenilikçi adımlar arasında prensibi ileri akıllı alüminyum-çelik kompozit konstrüksiyon, all-new, hafif gövde. 45 kg kadar aracın ağırlığını azaltma önemli bir bölümü için sorumludur. Değişken arka spoyler uzanan geniş bir de dahil olmak üzere - gövde yapısı da önemli ölçüde daha fazla katılık ve aerodinamik optimizasyonu sağlar etkileyici bir genel sürükle faktör koruyarak yeni 911 Carrera tarafından üretilen asansör azalttı.
Yenilikçi şasi teknolojisi
Yeni 911, düz bir çizgi daha iyi hızlanma sunuyor olduğunu söylemeye gerek yok, ama aynı zamanda tüm dinamik repertuar boyunca benzeri görülmemiş bir düzeyde üstün bir performans sunar. Uzun dingil mesafesi, daha fazla çeviklik, hassas ve sürüş istikrarı daha geniş bir ön parça, yeni bir arka aks ve yeni elektro-mekanik direksiyon, diğer şeyler arasında, dayanır.
Modeline bağlı olarak, daha fazla sürüş dinamikleri geliştirmesini de diğer standart veya isteğe bağlı aktif kontrol sistemleri vardır. Lastikler her zaman en uygun pozisyonu akrabası ve bunun sonucunda, viraj alırken, 911 Carrera S sistemi vücut rulo azaltır tarihinde ilk kez kullanılabilir Porsche Dinamik Şasi Kontrolü (PDCC) aktif rulo sabitleme sistemi, özellikle doğrudur yol yüzeyi ve böylece yüksek yanal kuvvetleri iletmek mümkün. Sonuç olarak, maksimum viraj hızları artmış, ve yarış devreler üzerinde bile daha hızlı tur zamanları mümkündür.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE