RS 5 Coupe, A5 ailesinin yıldız oyuncusu. Bu İçtenliğiyle çekici zarif bir coupe gövde paketlenmiş güçlü bir spor araba gücü ve yol tutuşu sunuyor. Tasarım şimdi diğer A5 modellerinde RS 5 yol yapım karakterize sayısız özellikleri ile, birçok yeni, keskin vurgular kazanmıştır.
Audi RS 5 Coupe, yüksek devirli, normal emişli V8 yerinden 4163 cc kullanır. Bu motor güçleri R8 yüksek performans spor araba V10 yakından ilişkilidir. 4.2 FSI 4000 ile 6000 rpm arasında 430 Nm azami tork (317,15 lb-ft), 8.250 rpm'de 331 kW (450 hp) sağlar. Motor deplasman litre başına 108.1 hp belirli bir çıkış vardır. Güçlü bir tepki, istekli devirli ve zengin melodik ses safkan bir yarış motoru olarak V8 işaretlemek.
Györ, Macaristan fabrikasında El-built, 4.2 FSI, 4.6 saniyede sıfırdan 100 km / h (62,14 mil) Coupé başlattı. Audi istek üzerine 250 ila 280 km / h (155,34 - 173,98 mil) s'lik hıza artacaktır. Kombinasyonu aynı zamanda bir kazanım sistemi, Audi, modüler verimlilik platformu teknolojileri sayesinde, yüksek teknolojili V8 rakiplerinin göre ortalama önemli ölçüde daha az yakıt tüketir.
Yüksek verimlilik ve uzun viteste, standart yedi vitesli S tronic aynı zamanda iyi bir yakıt ekonomisine katkıda bulunuyor. Sürücüler yıldırım hızında çift kavramalı vites otomatik olarak izin ya da vites kolu ve direksiyon simidi üzerindeki butonlar kullanılarak vites kendilerini değiştirmek. Entegre Fırlatma kontrol programı, orta düzey devirlerde kavrama nişan yönetimi tarafından roket gibi başlar sağlar.
Yüksek sonu: kron-dişli diferansiyel quattro
RS modelleri gibi, RS 5 Coupe quattro sürekli dört tekerlekten çekiş ile yola gücünü de geçerlidir. Kalbi taç-dişli merkezi diferansiyel, kompakt ve hafif. Ön veya arka gerekli olduğu kadar yüzde 85 olarak yüzde 70 kadar akan, ön ve arka akslar yıldırım hızlı ve çok geniş bir yelpazede arasında tork dağılımı değişebilir. Arka önyargılı yapılandırma varsayılan 40:60 oranı sportif yol tutuşu sağlar.
Kron-dişli merkezi diferansiyel, dört tekerlek üzerinde hareket eden tork sistemi ile birlikte çalışır. Araba dinamik tahrik edilirken iç tekerlek üzerindeki yükü çok azalır Eğer kayma başlamadan önce, bu tekerlek biraz frenlenir. Audi aktif, iki süperpozisyon aşamaları ile arka tekerlekler arasındaki güç dağıtımını tamamlayıcı bir seçenek olarak spor diferansiyel sunuyor.
Hassas ve kararlı: şasi
RS 5 Coupé şasi, turn-in hızlı ve hassas yüksek viraj hızları ve yüksek stabilite birleştiriyor. Çoğu beş-kollu ön süspansiyon ve kendini izleme yamuk-link arka süspansiyon bileşenleri alüminyumdan yapılmış. Yeni hız bağımlı hidrolik direksiyon, son derece hassas yol hissetmek için doğrudan bir direksiyon oranı ile elektromekanik bir sistemdir. Kavrama farklı miktarlarda sahip yüzeylerde fren yaparken hafif direksiyon düzeltmeleri ile sürücüye destek oluyor. Dümdüz sürüş esnasında hidrolik direksiyon enerji faydalandığı için, verimliliği artırmak için yardımcı olur. Gergin kurulum Audi A5 ile karşılaştırıldığında 20 milimetre (0.79 in) tarafından vücut düşürür. Yeni dizayn, 265/35-series lastikler ile 19 inçlik dövme alüminyum jantlar standart olarak; 275/30-series lastikler ile 20 inçlik jantlar, yüksek performanslı coupe için bir seçenek olarak mevcuttur.
Fren sistemi RS Coupe, çapı 365 milimetre (14.37) ön diskler ölçme, büyük, içten havalandırmalı dalga fren diskleri bulunuyor. Dalga gibi dış kontur ile çelik sürtünme halkaları perfore ve bacak aracılığıyla alüminyum fren kapakları bağlı. Bu doğrudan yapısı, gerginlikleri azaltır, hızlı bir şekilde ısıyı ve sıcaklık zirveleri iletilmesini engeller. Dahası, böylece ağırlığı üç kilogram sürtünme halkaları sonuçları şekil redesigned (£ 6,61) yığınların yaylanmaz dengesi iyileştirilmesi, toplam kaydedilir.
Kaliperler parlak siyah boyalı, her biri sekiz pistonlu ön kaliperler. RS 5, isteğe bağlı olarak karbon fiber ön-seramik diskler ile donatılmış olabilir. Elektronik stabilizasyon programı (ESP), entegre bir spor sürüş modu ve tamamen kapatılabiliyor.
DRC dinamik sürüş kontrolü ile spor süspansiyon artı - İstek üzerine, Audi RS 5, özellikle dinamik bir amortisör teknolojisi ile donatıyor. Amortisör çapraz karşı çift hidrolik hatları ve merkezi bir vana ile bağlantılıdır. Hızlı viraj alma sırasında, sistem dışında ön tekerlek sabitleme yoğunlaştırır. Spor süspansiyon artı üç-aşamalı ve değişken amortisör karakteristik özellikleri.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE