Yeni Honda Civic 5 Kapı Güvenliği İnovasyon için 5 yıldızlı Euro NCAP Genel Güvenlik Değerlendirme ve Gelişmiş NCAP Ödülü
Yeni Honda Civic 5 Kapı, Euro NCAP yeni bağımsız çarpışma testi sonuçlarına göre, Avrupa'nın en güvenli otomobillerinden biri puan olmuştur. Addtion yılında Euro NCAP onlar da Çarpışma Hafifletici Fren Sistemi (CMBS) yeni Civic dahil etmek teknolojisi Honda'nın Gelişmiş NCAP ödül uzanan olduğunu açıkladı.
Yeni Honda Civic Euro NCAP en yüksek derece olan 5 yıldıza layık görüldü. Puanlama sistemi tek bir puanı anlama kolaylığı sunuyor tüketicilere bir aracın genel güvenlik performansına odaklanarak. Sistemi yolcu koruma, çocuk koruma, yaya koruma ve sürücü güvenlik desteklerinin bulunup bulunmadığına düşünmektedir. Euro NCAP'ın yeni puanlama sistemi getirilmesi (Şubat 2009) bu yana test edilen tüm Honda modelleri 5 yıldızlı elde ettik.
Michiel van Ratingen, Euro NCAP Genel Sekreteri. 9. nesil Civic bu rekabetçi piyasa segmentinde rakipleri ile eşit koyarak, değerlendirme tüm alanlarda yüksek puanlar elde etkilendim ve "yorumladı araba Yrd Güvenliği iyi attı ve aynı zamanda Honda, Çarpışma Hafifletici Fren Sistemi (CMBS) ile bir seçenek olarak sunuluyor. "
Euro NCAP ayrıca yeni Civic kapsayacak şekilde CMBS teknolojisi Honda'nın Gelişmiş NCAP ödül çoğaltıyoruz duyurdu. Ödül araştırma kanıtlanmış avantajlar sunan en uygun güvenlik yenilikleri arasında olarak Honda'nın CMBS teknolojisi tanır. Euro NCAP Advanced bağımsız bir değerlendirme olduğu yeni güvenlik teknolojilerinin hızlı gelişimine tepki olarak geliştirilen bir girişimdir.
Honda onun Çarpışma Hafifletici Fren Sistemi (CMBS), bir radar tabanlı otonom acil fren sistemi için kabul edilmiştir. CMBS sabit veya aynı yönde hareket eden araçlar ile çarpışmaları önlemeye yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Sistem hem şehir içi sürüş tipik düşük hızlarda yakın bir çarpışma için sürücü uyarı amaçlı ve kırsal yollarda ve otoyollarda yüksek hızlarda tipik edilir. Almanya'da kaza istatistikleri incelemek ve tüm otomobiller CMBS ile donatılmış olsaydı, 200.000 ila 250.000 kaza ya engelledi ya da her yıl azaltılabilir edilebileceğini Honda tahminleri, daha geniş bir Avrupa topluluğuna rakamları uzatarak.
Yeni Civic en iyi güvenlik değerlendirmesi ve Gelişmiş NCAP ödül genel araç güvenliğine Honda'nın kararlılığını yansıtıyor. Tochigi ARGE merkezinde Honda'nın-to-araç çarpışma testi tesisi farklı boyut ve ağırlıktaki modeller arasındaki etkilerini analiz ve yolcu ve yayalar hem de yaralanmasını engellemek amacıyla çözümler geliştirmektedir. Çok yönlü araç-to-araç çarpışma testi tesisi 2001'de açıldı ve türü, dünyanın ilk kapalı bir tesistir.
Editörler Notlar
Yeni nesil Civic, 5 ve 4 kapılı bir model olarak kullanılabilir. Euro NCAP puanı 5 kapı modeli için geçerlidir.
Honda Civic Güvenlik Özellikleri
Araç Stabilite Desteği
Araç Denge Yardımcısı (VSA) gerektiği gibi gerekli ve oransal motor tork gücünü tekerleklere herhangi fren yardımı uygulanarak viraj alma, hızlanma ve ani manevralar sırasında kontrolü sürdürmek sürücü yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Gelişmiş Uyumluluk Teknolojisi (ACE) Gövde Yapısı
Tochigi otomobil-to-araç çarpışma testi tesisinde geliştirilen, Gelişmiş Uyumluluk Teknolojisi ™ (ACE ™) gövde yapısı artık, Honda'nın güvenlik kimlik bilgileri köklü bir gücümüzdür.
ACE ™ gövde yapısı yolcu koruması ve ön çarpışmalarda kazasında uyumluluğu artıran bir Honda özel vücut tasarımı. ACE Gövde Yapısı tasarım aracın ön boyunca daha eşit dağıtılabilir çarpışma enerji bağlı yapısal elemanlar arasında bir ağ kullanmaktadır. Bu gelişmiş önden çarpışma enerji yönetimi yolcu bölmesi transfer kuvvetleri azaltmak için yardım ve daha eşit bir kazada diğer araç transfer güçlerinin dağıtmak için yardımcı olabilir.
Yaya Koruma
Yeni Civic de göz önünde yaya koruma amacını güden pek çok özelliği de bünyesinde barındırmaktadır. Araştırma hareketli aracın çarptığı bu özellikleri dramatik yayaların hayatta kalma şansını artırdığını göstermiştir. Özellikler etkisi, enerji emici ön çamurluk bağlantı parçaları ve kaput menteşeleri gibi deformasyona daha çok yer kaputun altında engelsiz bir alan üzerine kopan ön cam sileceği pivotları içerir.
Hava Yastıkları ve Emniyet Kemerleri
Tüm modellerde sürücü ve yolcu Ek Restraint System (SRS) ön ve yan hava yastıkları tüm yolcuları korumak için, tam uzunlukta perde hava yastıkları ile tamamlanmaktadır. Emniyet kemerleri Tüm oturma pozisyonlarında, ön emniyet kemerleri de 2 aşamalı Enerji Emilim (EA) gergili yük sınırlayan üç noktalı Acil Kilitleme Retraktör (ELR) vardır. Arkada ISOFIX çocuk koltuğu noktalarında güvenli ve doğru kurulum ve montaj sağlamak.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE