Daha da dinamik: Audi TT RS artı
Coupe ve Roadster, 265 kW (360 hp) artırdı
Sıfırdan 100 km / s hıza 4.1 saniyede hıza 280 km / h 'e yükselmiştir
100 km'de ortalama yakıt tüketimi sadece 8.5 litre
Daha güçlü, daha hızlı, daha dinamik: Erken 2012 Audi TT RS artı lansman göreceksiniz. Bu kompakt spor otomobil, hem de Coupe ve Roadster versiyonları, hayranlık uyandıran performansı ile dikkat çekiyor. Gücünü artırdı beş silindirli turbo 280 km / h (173,98 mph) bir üst hız için yeterli 265 kW (360 hp) sunar.
Audi TT RS artı 2.5-litre TFSI, yüksek performanslı bir motor. Dayandığı motoru ile karşılaştırıldığında, bu direkt enjeksiyonlu turbo ünitesi, 15 kW (20 hp) daha fazla güç sunuyor. 465 Nm tork (342,97 lb-ft), daha önce 15 Nm (11.06 lb-ft) üretir. Müşteriler manuel bir altı-ileri şanzıman ve yıldırım hızında vites kolu ile yedi vitesli S tronic arasında seçim yapabilirsiniz. Çift kavramalı şanzıman ayakta başından itibaren ivme optimize eden bir lansman kontrol fonksiyonu ile birlikte geliyor. Çoklu plakalı kavrama ile faaliyet quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi, motor gücü, yüce tarzı yol aktarır.
TT RS artı en etkileyici bir şekilde dinamikleri ve verimlilik birleştiriyor. Coupe S tronic, beş silindirli motorun karakteristik kükreyen ve hırıltı fonunda, durma noktasına 4.1 saniye içinde 100 km / h (62,14 mph) (4,3 saniye manuel şanzıman ile) Mancınık. Roadster, 4.2 saniyede aynı egzersizi (: 4.4 saniye manuel şanzıman ile) tamamlar. Azami hız 280 km / h otomobilin tüm sürümleri için (173,98 mil) ile sınırlıdır. S tronic Coupé, 100 km (27.67 US mpg) başına yakıt sadece 8.5 litre ortalama kullanır; Roadster, 100 km'de 8.6 litre (27.35 US mpg) kullanır.
Çok sayıda verimlilik iyileştirme tedbirlerini yanı sıra, öncelikle arka kısmında ön ve levha çelik alüminyumdan yapılmış son derece hafif Audi Uzay Kafesi (ASF) organları bu üst rakamlar nedeniyle. Manuel şanzıman ile quattro, sürücüye dahil Coupé sadece 1,450 kilogram (3,196.70 lb) ağırlığında, güç-ağırlık oranı beygir gücü başına 4,0 kilogram (8.82 lb). Roadster güç-ağırlık oranı beygir gücü başına 4.2 kilogram (9.26 lb).
Yüksek performanslı fren sistemi her zaman motor gücü ile başa çıkmak mümkün. Delikli fren diskleri ile birlikte dört pistonlu sabit kaliperler ön aks üzerine monte edilir. Audi TT RS artı beş-kollu "Rotor" tasarım 19-inç dökme jantlar ile donatılmış; kırmızı jant flanşları zıt siyah boyalı. Jantlar 255/35 lastikler ile donatılmıştır. Audi manyetik sürüş olarak bilinen uyarlanabilir sönümleme sistemi de opsiyonel olarak mevcuttur. Büyük, sabit arka kanat otomobilin arka downforce artırır.
Panjuru radyatör ızgarası da artı dışında görsel Audi TT RS ayarlar: elmas desenli örgü çok cilalı antrasit, Döşeme çerçeve, mat alüminyum görünümlü kaplamaya sahip. Dış ayna yuvaları, karbon fiber takviyeli polimer (CFRP) yapılır. Çift çıkışlı spor egzoz sistemi, siyah, oval egzoz borusu trim vardır. Bir ses flep motor sesi daha da yoğunlaştırır. Karbon tasarım paketi motor bölmesi, daha seçkin bir görünüm verir. Dişli ve vites kolu topuzu, alüminyum görünümlü süs halka ve TT RS artı rozeti sahiptir.
TT RS artı yedi vitesli S tronic ile manuel iletim maliyetleri Almanya'da € 60.650 € 62.800 ile Coupé. TT RS artı Roadster € 63.500 € 65.650 liste fiyatı vardır.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE