2/10/2014

Selda Bağcan "Gayrı Dayanamam Ben Bu Hasrete Ya Beni De Götür" Uzun hava

    2/10/2014 04:48:00 ÖS   No comments



Gayrı Dayanamam Ben Bu HasreteSelda Bağcan'dan "Gayrı Dayanamam Ben Bu Hasrete Ya Beni De Götür Ya Sende Gitme Ateşin Aşkına Canım Yakma Çıramı Ya Beni De Götür Ya Sende Gitme" adlı Uzun hava Uzun havanın yöresi Çorum derleyen Ali ihsan Erdoğan'dır

Gayrı Dayanamam Ben Bu Hasrete Ya Beni De Götür Ya Sende Gitme'nin Hikayesi


Hüseyin Emre ile bir hayat kadının acıklı Öyküsüdür..

Hüseyin,Çorum’un Alaca ilçesinde varlıklı bir ailenin oğludur.Nermin ile Çorum’da kırk gun kırk gece suren bir düğünle evlenmişlerdir.

fakat,Hüseyin genelevde calışan bir hayat kadınına sevdalıdır.

Hüseyin bu sevdadan asla vazgeçmemektedir.Hüseyin’nin ailesinin bu sevdadan haberleri olur..baskı ve şiddetle hayat kadınını Çorum'dan uzaklaştırırlar..

ve hayat kadını bu hasrete dayanamaz..Hüseyin’e bir şiir yazarak intihar eder.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.