3/08/2019

Zeynel - Kaleden kaleye şahin uçurdum türküsü

    3/08/2019 02:18:00 ÖS   No comments

Kaleden kaleye şahin uçurdum

Zeynel Kaleden kaleye şahin uçurdum Ah İle Vah İle Ömür Geçirdim türkü sözleri ve video klibi



Kaleden kaleye şahin uçurdum Ah İle Vah İle Ömür Geçirdim türkü sözleri:

Kaleden Kaleye Şahin Uçurdum
Ah İle Vah İle Ömür Geçirdim
Yare Şeker verdim Şerbet İçirdim
Öyle Olur Böyle Olur Türkmen Gelini
Edası Hoş Olur Türkmen Gelini

Kaleden Kaleye Taş Ben Olaydım
Ela Göz Üstüne Kaş Ben Olaydım
Yalınız Yatana Eş Ben Olaydım
Öyle Olur Böyle Olur Türkmen Gelini
Edası Hoş Olur Türkmen Gelini

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.