11/25/2018

Ömrüm bitti geçti zaman Yıllar geri gelmiyor Sezen Aksu

    11/25/2018 02:50:00 ÖÖ   No comments

Ömrüm bitti, geçti zaman Yıllar geri gelmiyor Gurbet elde hayli zaman Yollar geri gelmiyor Sezen Aksu'dan Ah beni beni şarkı sözleri ve video klibi



Ömrüm bitti geçti zaman
Ömrüm bitti, geçti zaman
Yıllar geri gelmiyor

Ömrüm bitti, geçti zaman
Yıllar geri gelmiyor

Gurbet elde hayli zaman
Yollar geri gelmiyor

Gurbet elde hayli zaman
Yollar geri gelmiyor

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nasıl edeyim

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nere gideyim

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nasıl edeyim

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nere gideyim

Bülbül dalda ötmez oldu
Güller geri gelmiyor

Bülbül dalda ötmez oldu
Güller geri gelmiyor

Gözyaşlarım akmaz oldu
Seller geri gelmiyor

Gözyaşlarım akmaz oldu
Seller geri gelmiyor

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nasıl edeyim

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nere gideyim

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nasıl edeyim

Ah beni beni…
Vah beni beni…
Nere gideyim Söz-Müzik: Arif Sağ

Türkü hakkında Sezen Aksu'nun yorumu

Bu defa kişisel hatıra defterimden bir türkü...
Işık Doğudan Yükselir albümü için çalıştığımız günlerden kalan eşsiz bir anın kaydı bu. Arif Abi’nin (Arif Sağ) bana Aşık Daimi’nin Ne Ağlarsın Benim Zülf-ü Siyahım’ını döne döne, döve döve çalıştırdığı kıymetli zamanlardan.
Bir stüdyo muhabbetindeyiz. Ben türküyü az önce öğrenmiş, söylemeye çalışıyorum. Arif Abi hem çalıyor hem söylüyor benimle. Arada Nuray Hafiftaş katılıyor bize, piyanoda Attila Özdemiroğlu... Kayıt odasında değil salondayız... Biz çalıp söylerken canımın parçası Alp Turaç kaydetmiş meğer. Ne iyi etmiş, var olsun.
Şimdi okusam o kadar nağme yapmazdım, sadeleşmek zaman istiyor malum.
Neticede Arif Abi’den izin aldım ve an itibarıyla paylaşıyorum.
Muhabbetle...

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.