9/24/2014

Güvenlik güçlerini taşlayan Aysel Tuğluk'tan "Kendimi Savundum" açıklaması

    9/24/2014 03:01:00 ÖS   No comments



"Kendimi Savundum" açıklaması

Elinde taş sınırdaki Güvenlik güçlerine saldıran kişi bir vekil Van Bağımsız Milletvekili Aysel Tuğluk bu kare için yaptığı açıklamaysa şu "Kendimi Savundum"


Suriye sınırında son dönemin belki de en sıcak günleri yaşanıyor asker bir yandan göç dalgasıyla Türkiye'ye geçenleri karşılıyor diğer yandan da IŞİD'le savaşmak için Suriye tarafına geçmek isteyenleri kontrol etmeye çalışıyor hem de çadırlara PKK bayrakları asılan bir ortamda HDP ve DPT'liler de üç gündür sınırda müdahalenin ortasında dünkü olaylarda çarpıcı bir kare ortaya çıktı Aysel Tuğluk'un güvenlik güçlerine taş atarken çekilmiş fotoğrafıydı O Bağımsız vekil Tuğluk gerekçe olarak üç gündür talepleri karşısında muhatap bulamadığını iddia etti bir de polisin gerçek mermi kullandığını "Ayaklarımın dibine biber gazı kapsulu düştü" dedi "Ben de kendimi savunmak için O Esnada yerde bulduğum taş ile karşılık verdim" diye de ekledi.

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç "Şov yapıyorlar" ifadesini kullandı


Ardından da sınır geçiş kurallarını hatırlattı tabii tehlikeleriyle birlikte Tuğluk'un güvenlik güçlerine attığı taş Meclis'te de yankı buldu

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.