8/29/2014

Google'ın İnsansız uçaklar ile gerçekleştireceği müthiş projesi

    8/29/2014 03:12:00 ÖÖ   No comments



Avustralyalı bir çiftçi çift bir ilk yardım kiti

Proje Kanat kendine uçan araçlar kullanan bir dağıtım sistemi geliştiriyor Google [x] projesidir.


Araştırmamızın bir parçası olarak, bir araç inşa ve bazı test uçuşları için Queensland, Avustralya gitti. Orada, başarılı Avustralyalı bir çiftçi çift bir ilk yardım kiti, şeker çubukları, köpek davranır ve su teslim. Biz sadece güvenli bir iletim sistemi mümkün kılmak için teknoloji geliştirmek için başlıyorsanız, ama biz güvenli ve verimli, daha hızlı mal taşımak için büyük potansiyel var olduğunu düşünüyorum. (BU TÜRKÇELEŞTİRİLMİŞ HALİ)

Project Wing is a Google[x] project that is developing a delivery system that uses self-flying vehicles.


As part of our research, we built a vehicle and traveled to Queensland, Australia for some test flights. There, we successfully delivered a first aid kit, candy bars, dog treats, and water to a couple of Australian farmers. We’re only just beginning to develop the technology to make a safe delivery system possible, but we think that there’s tremendous potential to transport goods more quickly, safely and efficiently.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.