3/23/2014

Ak Partinin Ankara Mitingine katılanlar "Twitter yasağı" için ne söylediler?

    3/23/2014 07:44:00 ÖS   No comments


"Twitter yasağı" için ne söylediler
Ak Partinin Ankara Mitingine katılanlar "Twitter yasağı" için ne söylediler? Kamerayla çekim yaptığımı gören kimi AKP’liler, “Mahşeri kalabalığı iyi çek, Paralel görsün” derken, kimileri de alanın dışında çekim yaptığımı görünce “sayılarını az göstermek için bunu yaptığımı” iddia ediyor, tepki veriyordu.

Hatta Twitter’la ilgili röportajım sırasında bizi dinleyen ve sorularımı beğenmeyen AKP’li emekli şoför ise tepkisini, beni “dış güçlerin uzantısı” olmakla itham etmeye vardırıyordu. Kameramı kapattığımı görünce sözlü saldırıları, fiili duruma dönüşecekti ki bir anda yanımızda sivil polisler bitti.
“DNS ayarlarını değiştirdim”

Çok yoğun olmayan bu tepkilerin arasında mitinge katılan AKP’lilere, Twitter yasağını soruyorum.

“Konuşamam, belediyede çalışıyorum” ya da “memurum” diyenlerin çokluğu dikkatimi çekiyor.

Miting alanını kenarında çimenlerde dinlenen Rıdvan Ak ve Oğuzhan Koramaz’a yaklaşıyorum. Her ikisi de Twitter kullanmadıklarını ama Facebook kullandıklarını söylüyorlar ve “Yasaklanmasa iyi olurdu” diyorlar. "Yani Başbakan biraz …” diye başladığım sorumu tamamlamama fırsat vermeden, ikisi birden “Burada biraz yanlış yaptı. Olmadı” cevabını veriyorlar.(Sinan Onuş BBC Türkçe, Ankara)

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.