1/11/2014

Latife Eraslan'dan "Di gel yarim yarim di gel bana Kurban olsun bu can sana" Türküsü

    1/11/2014 10:52:00 ÖS   No comments



Di gel yarimLatife Eraslan'dan "Karlı dağlar aşamadım Ben yare ulaşamadım Eller ona doyar iken Ben yüzüne hasret kaldım Di gel yarim yarim di gel bana Kurban olsun bu can sana" Türküsü

Latife Eraslan aslen kahramanmaraş elbistan’lı olup, ankara’da doğdu. istanbul’da çeşitli folklor derneklerinde halk oyunları ve halk müziği çalışmalarına katıldıktan sonra müzik hayatına istanbul radyosu’nda stajyer sanatçı olarak devam etti.

itü türk müziği devlet konservatuarı şan bölümü ve temel bilimler bölümü sınavlarını kazandı. şan bölümünde öğrenimi devam ederken
1989 yılında açılan kültür bakanlığı ankara devlet türk halk müziği korosu’nun “yetişmiş sanatçı sınavı”nı kazandı.

halen bu koroda görevli olan sanatçı, solist olarak anadolu’nun birçok bölgesinde konserler verdi. yurt dışında da almanya, fransa, isveç, avustralya, kosova, makedonya, yunanistan gibi ülkelerde birçok kez konserler verdi.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.