12/11/2013

Zeyid Aslan ve Muharrem İnce'nin Meclisteki "Küfür olayı" için yaptıkları açıklamalar

    12/11/2013 04:07:00 ÖS   No comments



Allah'a havale ediyorum ve Yargıya havale ediyorum
Zeyid Aslan ve Muharrem İnce'nin Meclisteki "Küfür olayı" için yaptıkları açıklamalar
Ak Parti milletvekili Zeyid Aslan 11 Aralık 2013 Tarihli bütçe görüşmelerinde ağır sözler için tüm meclisten özür diledi işte Zeyid Aslan ve Muharrem İnce'nin konuşmaları

Zeyid Aslan "Meclisin açılmasıyla birlikte Sayın İnce'nin dünkü gerilimi ve gerginliği daha da arttıran sayın Başbakanımıza ve ailesine yönelik iftira ve hakaretlerle başlayan sözlü tartışma esnasında Sayın İnce'nin şahsıma küfür etmesiyle maalesef kendi üslubuna uygun bir şekilde zabıtlardan gördüğüm kadarıyla karşılık vermişim" dedi

Muharrem İnce tutanakta konuşulanları okudu ve "Bana söylediği bu küfrü Kamer Genç'in Ölmüş Anasına söylediklerini benim şahsıma söylemiş bu küfrü okuyacak bir babayiğit varsa gelsin okusun değerli arkadaşlarım burada savunulacak bir şey yok burada bir küfür var ağır bir küfür var hala daha burada hakkettiği şekilde cevap verdiğim için üzülüyorum ben onu Allah'a havale ediyorum ve Yargıya havale ediyorum" dedi

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.