12/31/2013

Kubat'tan "Ölürüm Sevdiğim Zehirim Sensin Evvelim Sen Oldun Ahirim Sensin" Türküsü

    12/31/2013 12:00:00 ÖÖ   No comments



neşet ertaş türküleri

Kubat'tan " Cahildim Dünyanın Rengine Kandım Hayale Aldandım Boşuna Yandım Seni İlelebet Benimsin Sandım Ölürüm Sevdiğim Zehirim Sensin Evvelim Sen Oldun Ahirim Sensin" Türküsü Canlı Performansa Hüsnü Şenlendirici Klarneti ile eşlik ediyor Türkünün söz ve Müziği Bozkırın Tezenesi Neşet Ertaş'a aittir

Kubat kimdir?

Gerçek adı Ramazan Kubat'tır. Babası bir Alevi ve annesi ise Sünni Müslüman'dır. Ailesi doğumundan önce Karacalar, Emirdağ'dan Belçika'ya göç etmiştir. Amcası Kur'an ezberi hafız olan sanatçının bir diğer amcası Şemsettin Kubat şairdir.

Sanat hayatında soyadı olan Kubat'ı kullanmaktadır. 4 Ekim 1974'te Belçika'nın Anvers şehrinde doğdu. Emirdağ kökenli bir göçmen ailesinin çocuğudur. Ailesinin çoğu ferdi gibi amcası Şemsettin Kubat da önemli bir halk ozanıdır.

Beşinci doğum gününde babasının aldığı curayla müziğe ilk adımını atan Kubat, Belçika'da kilise ayinlerinde ilahi de okumuştur.

Müzik hayatına Belçika'da başlamıştır. Kendisini doğu ile batı müziğini birleştirecek bir misyoner olarak tanımlamaktadır.(Wikipedi)

Ahirim sensin türkü sözleri

Cahildim dünyanın rengine kandım
Hayale aldandım boşuna yandım
Seni ilelebet benimsin sandım

Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Sözüm yok şu benden kırıldığına
Gidip başka dala sarıldığıma
Gönülüm inanmıyor ayrıldığına

Gözyaşım sen oldun kahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Garibim can yıkıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim

Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.