11/11/2013

MHP'li Oktay Vural "Başbakana Sesleniyorum Adana kavasını al da git"

    11/11/2013 05:26:00 ÖS   No comments



Mecliste düzenlediği basın toplantısında Adana Valisi Hüseyin Avni Çoş'u eleştirdi
MHP'li Oktay Vural "Başbakana Sesleniyorum Adana kavasını al da git"
MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural 11 Kasım 2013 Tarihli Mecliste düzenlediği basın toplantısında Adana Valisi Hüseyin Avni Çoş'u eleştirdi

Kim ne olursa olsun vatandaşa küfür etme hakkı yoktur, haddi de değildir.Vatandaşa parmak sallayamaz. 'Kavas dedim' diyor. Ben de buradan başbakana Sesleniyorum: "Adana kavasını al da git." Vatandaşa küfreden adamın Adana'da valilik yapmaya hakkı yoktur. O makam devletin makamıdır.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.