10/31/2013

Şafak Pavey'in "Bir daha başımı açarak kirlenmeyeceğim." sözüne cevabı

    10/31/2013 05:35:00 ÖS   No comments



türbanlı vekiller ile ilgili meclis konuşması......
Şafak Pavey'in "Bir daha başımı açımı açarak kirlenmeyeceğim." sözüne cevabı
Şafak PAVEY'in 31 Ekim 2013 Tarihli türbanlı vekiller ile ilgili meclis konuşması......

Buraya gelmeden önce türbanlı vekillerin konuşmalarını taradım kendi özgürlükleri dışında hiçbir konuda açıklama yapmadıklarını gördüm ancak şunu üzülerek gördüm "Bir daha başımı açarak kirlenmeyeceğim." Biz başımızı açarak kirlenmiş mi oluyoruz. Bizi yokettiğinizde gelecek olimpiyat reklamında kimi koyacaksınız. Biz Gezi'de vurulan Sivas'ta yakılanız ama nedense hep kronik mağdur sizsiniz.

"Kibirden küfelik olmuşsanız size benzemeyenleri nasıl anlayacaksınız"

"Türbanlı vekillerin konuşmalarını taradım. Başkalarının özgürlüklerine dair tek bir kelime kullanmadıklarına rastladım"

"Biz çatışmıyoruz var olmak için mücadele ediyoruz"

"Türban-özgürlük ilişkisi bir yandan inanç özgürlüğünü, bir yandan inanç baskısını temsil eder"

"Biz Sivas'ta yakılan, Gezi'de vurulanız. Ama nedense siz hep mağdur olansınız. Biz çatışmıyoruz, var olmak için direniyoruz."

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.