9/20/2013

İlker Başbuğ "Emrimdeki askerler içerdeyken rahatsızdım"

    9/20/2013 03:23:00 ÖS   No comments



kaç ay kaç gün oldu bilmiyorum buradaki günleri saymıyorum dedi tutuklanınca rahatladığını söyledi
İlker Başbuğ "Emrimdeki askerler içerdeyken rahatsızdım"
İlker başbuğ ziyaretçileri basın konseyi üyeleri aracılığıyla mesaj gönderdi kaç ay kaç gün oldu bilmiyorum buradaki günleri saymıyorum dedi tutuklanınca rahatladığını söyledi 

"Benim emrimde çalışan arkadaşlarım içerdeyken ben dışarda olmaktan rahatsız oldum üzüldüm inanın tutuklanınca kendimi daha rahat hissettim cezaevi koşullarında çok sorun yok hurşit tolon ve tuncel kılıç ile birlikte büyükçe bir koğuş denebilecek bir yerde kalıyoruz burada en iyisi kitap okumak ve yazmak yazarken dalıp gidiyorum" ergenekon davasından müebbete mahkum olan başbuğ davada 7 yıl birlikte çalıştığı cumhurbaşkanı, başbakan ve kuvvet komutanlarının mahkemeye tanık olarak çağrılmamasını eleştirdi "Ben düşünmüyorum asıl bizi mahkum edenler düşünsün bunun siyasi faturası olur" dedi.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.