9/03/2012

şehit babası'nın isyanı israil iki askeri için filistini yerle bir ediyor biz niye yapmıyoruz

    9/03/2012 06:39:00 ÖS   No comments




şehit babası çocuk şu anda hukuk okuyor bir yandan'da uzmanlık yapıyordu gücüm yoktu okutayım ama benim vergimle benim paramla gelmiş türkiye meclisinden pkk para alıyor dağda'da gidiyor pkk ile kucaklaşıyor özgürlük için diyor olmaz bu yasak bu türkiye cumhuriyeti'ne mermimiz yoksa canımızı verelim mermimizde var topumuzda var israil iki asker için filistini yerle bir etti biz 9 tane şehit verdik biz niye dağı taşı yerle bir etmeyelim komutanım oğlumun silahını ver bana ben tek başıma gideceğim bende kürdüm bende vanlıyım van erciştenim ama benim hakkımı savunmuyorlar bunu iyi bilin

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.