6/05/2012

öyle bir geçer zamanki nihal'in söylediği yağmurun sesine bak aşka davet ediyor şarkısı

    6/05/2012 10:52:00 ÖS   1 comment

yağmurun sesine bak aşka davet ediyor cama vuran her damla beni harap ediyor bu yağmur seni benden alıp götüren yağmur




yağmurun sesine bak aşka davet ediyor cama vuran her damla beni harap ediyor bu yağmur seni benden alıp götüren yağmur

aşkımızı sel gibi silip süpüren yağmur her damlada kahrettim hayatımı mahvettim o kadar üzgünümki seni nasıl kaybettim

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

1 yorum:
Write comments
  1. Dostum http://msnnickler-i.blogspot.com bloguyla link takası yapar mısın yaparsan iletişime geçersen sevinirim iyi günler.

    YanıtlaSil

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.