4/21/2012

ayten alpman her köşesi cennetim ezilir yanar içim bir başkadır benim memleketim

    4/21/2012 12:05:00 ÖÖ   No comments



Havasina suyuna tasina topragina

Bin can feda bir tek dostuma

Her kosesi cennetim ezilir yanar icim

Bir baskadir benim memleketim




Anadolum bir yanda yigit yasar koynunda
Asiklar destan yazar daglarda
Kuzusuna kurduna Yunusuna Emraha
Butun alem kurban benim yurduma



Mecnuna Leylasina erisilmez sirrina
Sen dost ararsan kos Mevlanaya
Yeniden dogdum dersin derya olur gidersin
Bir baskadir benim memleketim



Gozu pek yanik bagri turku soyler cobani
Zengin fakir hepside sevdali
Ben gonlumu eylerim gerisi Allah kerim
Bir baskadir benim memleketim

Havasina suyuna tasina topragina
Bin can feda bir tek dostuma
Her kosesi cennetim ezilir yanar icim
Bir baskadir benim memleketim



Anadolum bir yanda yigit yasar koynunda
Asiklar destan yazar daglarda
Kuzusuna kurduna Yunusuna Emraha
Butun alem kurban benim yurduma



Mecnuna Leylasina erisilmez sirrina
Sen dost ararsan kos Mevlanaya
Yeniden dogdum dersin derya olur gidersin
Bir baskadir benim memleketim



Gozu pek yanik bagri turku soyler cobani
Zengin fakir hepside sevdali
Ben gonlumu eylerim gerisi Allah kerim
Bir baskadir benim memleketim

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.