yeni 2013 Mazda CX-5 küçük crossover SUV
destekleyen kapsamlı, yaratıcı reklam kampanyasını duyurdu. Kampanya CX-5 kendisi kadar benzersiz olması için geliştirilmiştir.
Bilim ve teknoloji isabet 1970'lerin televizyon dizisi "The Six Million Dollar Man" Steve Austin hayat yeniden tasavvur bu kadar aynı şekilde çok Mazda'nın SKYACTIV ® Teknolojisi, bir crossover SUV CX-5 sürümü ile ne olabilir diye yeniden tasavvur etti . Tüketicilere bu anlatı söylemek gerekirse, MNAO reklam ajansı ortağı, Garaj / Takım Mazda, bir yarattı: 60 ve: başlıklı bir ulusal televizyon spot 30 sürümü ".. Iyi Stronger Akıllı." ikonik bilim kurgu serisi saygı öder.
Yaratıcı bir ipucu alarak "The Six Million Dollar Man", yeni CX-5 televizyon reklamları Mazda mühendisleri CX-5 çapraz mühendisi kenarına SKYACTIV ® Teknolojisi kesme nasıl kullandığını anlatan bir 1970'lerde dönemin estetik ve müziği ile son derece stilize vardır. Bilim kurgu temalı anlatı Mazda teknolojisi herhangi bir SUV yüksek anayol yakıt ekonomisi ile sonuçlanan, daha güçlü ve daha akıllı rakiplerinden daha bir geçit aracı mühendislik olduğunu kilit mesaj veriyor - melezleri de dahil olmak üzere - Kuzey Amerika'da satılan, gibi Zoom-Zoom araba şirketi beklendiği gibi sürüş dinamikleri bir seviye olarak.
Ilk açılışında "Daha iyi. Güçlüdür. Akıllı." yakıt ekonomisi, teknoloji ve güvenlik dahil CX-5 temel bireysel özellikleri, odaklanarak 30 noktalar: reklam üç ek tarafından takip edilecektir.
CX-5 için reklam kampanyası ile "iç-dış" yaklaşımı içinde benzersiz olacaktır. 28 Mart, Mazda ilk şirket çalışanları, anahtar marka etkilendiği ve reklam ve CX-5 tecrübe ile etkileşim meraklıları meşgul olacaktır. Bu tuş grubunun Facebook, Twitter, YouTube ve daha fazlasını içeren sosyal medya kanalları aracılığıyla tüketicilere örgüt içinde buzz dışarı üreten içerik paylaşmak için teşvik edilecektir.
Mazda televizyon güçlü bir medya karması ile 2 Nisan'da kampanya roll-out devam edecek, sinema, baskı, dijital (ekran, mobil ve video) ve sağlık kulüpleri, havaalanları ve aktif ulaşmak için tasarlanan diğer yerlerde yer tabanlı video CX-5 hedef. Planı onlar bir televizyon önünde değil, sadece zaman, çalışmak ve oynamak hedef dokunmak mümkün büyük bir varlığı oluşturmak olacaktır.
"Mazda CX-5 bir sınıfın kendine has olduğunu," John Abel, MNAO için pazarlama müdürü söyledi. Bunu biz tasarladık aracın teklik konuşuyor bir reklam kampanyası oluşturmak için önemli olduğunu düşündük "Bu yüzden. Reklam bilim ve teknoloji üzerine vurgu, sevilen bir bilim kurgu simgesine şık saygı yoluyla bize yardımcı olur farklı ama ilişkilendirilebilir şekilde tüketicilere hikayesi. "
Bir 20.695 $ arasında MSRP başlayan MSRP, Mazda CX-5 öncesi bir crossover hiç görülmemiş deneyimsel yararları bir arada sunuyor. Tüm modeller alüminyum alaşımlı jantlar, gündüz farları (DRL), buton start, bir tilt-ve-teleskopik direksiyon kolonu, direksiyon simidine monte edilen ses ve seyir denetimleri de dahil olmak üzere üst düzey standart olanaklar, uzun bir liste özelliği İyi Yardımcı ve USB bağlantı portları gibi. Mevcut seçenekler ön veya dört tekerlekten çekiş, altı ileri manuel veya otomatik şanzıman, deri koltuk, moonroof ve uydu navigasyon içerir. Ayrıca, CX-5 en iyi sınıfının yakıt ekonomisi sağlar ve Otoyol Güvenliği (IIHS) için Sigorta Enstitüsü tarafından "Top Safety Pick" kazandı.
Hiç yorum yok:
Write commentsFİKRİNİ SÖYLE