2/17/2012

mazda takeri skyactiv tecnologhy mazda 6 konsept otomobil özellikleri ve tanıtım videosu

    2/17/2012 08:36:00 ÖS   No comments



Mazda TAKERI
Mazda'nın yeni tasarım dili dayanarak, 'Kodo - Hareket Soul', Mazda TAKERI "sezgisel bir kamyonet kimliği 've Mazda'nın atılım SKYACTIV TECHNOLOGY için son platformu olarak" ezici bir duygusal güzellik "ifade etmek için tasarlanmıştır. TAKERI SKYACTIV-Ge ve yeni hafif ve aerodinamik teknolojileri tatmin edici güç sayesinde, fevkalade konforlu bir sürüş hissi sağlar. Ayrıca i-stop rölantide durdurma sistemi ve fren sistemi Mazda'nın ilk rejeneratif sahiptir.Rejeneratif fren sistemi verimli, yavaşlama sırasında kinetik enerjiyi elektriğe dönüştüren kapasitörler saklar ve daha sonra böylece motor yükü azaltmak ve yakıt tasarrufu, güç aracın elektrikli ekipman için kullanır. Bu elektrikli cihazlar sayesinde, Mazda TAKERI mükemmel yakıt ekonomisi sağlıyor.

Rejeneratif fren sistemi Mazda'nın Yapı Taşı Stratejisi Adım temsil eder. Bu tür motorlar ve organları, Yapı Taşı Stratejisi Adım gibi mevcut teknolojileri, yenilendikten sonra Adım, (i-stop) rejeneratif frenleme teknoloji durağı teknolojiyi rölanti ve Üçüncü Adım (hibrid, vb) elektrikli sürücü teknolojisidir.

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.