9/03/2011

mersinli ismail son mektubu yazarken elin titremedimi seni yaratan tanrım merhamet vermedimi

    9/03/2011 05:37:00 ÖS   No comments

mersinli ismail son mektubu yazarken elin titremedimi seni yaratan tanrım merhamet vermedimi şarkı sözleri ve video klibi



son mektubu yazarken
mersinli ismail son mektubu yazarken elin titremedimi seni yaratan tanrım merhamet vermedimi şarkı sözleri:

Son mektubu yazarken elin titremedimi..
Seni yaradan Tanrım merhamet vermedimi..
Unut beni diyorsun.. ben sana yar olamam..
Mezara girsem bile.. ben seni unutamam..
Eğer oğlun olursa adımı ver sevgilim..
Severek ölen varsa.. işte benim sevgilim..
Yaşarken ölen varsa.. o da benim sevgilim..
Kızım olursa eğer ismini vereceğim..
Her yavrum deyişimde.. hep seni anacağım..
Kızım olursa eğer ismini vereceğim..
Her yavrum deyişimde.. seni hatırlayacağım

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.