9/03/2011

mersinli ismail senin mutlu olduğuna inanabilsem seni dünya ahret ben bacım sayarım

    9/03/2011 05:43:00 ÖS   No comments

mersinli ismail senin mutlu olduğuna inanabilsem seni dünya ahret ben bacım sayarım şarkı sözleri ve video klibi



gelin arabası
mersinli ismail senin mutlu olduğuna inanabilsem seni dünya ahret ben bacım sayarım şarkı sözleri:

Dügün davetiyemi almadin mi yoksa
Hayalerimiz yalan cikti sevdigim
Aylardir burada yoktu diyorlar
Bu halin bizi yakti sevdigim
Mutlu olamam sensiz bilirsin beni
Gözyaslarim davetiyeye akti sevgilim
Nikah memuru sasirdi kaldi
Gözlerim birden uzaga daldi
İsminse dilimde bin dua oldu
Falcinin dedigi cikti sevgilim

Duydum bu pazara dügünün varmis
Dünya da görecek bir bügün kalmis
Davetini aldim inanamadim
Üzerine gözyaslari damlamis (2x)

Mutlu olabilecegine ah bir inanabilsem
Seni dünya ahret ben bacim sayarim
Gözyasimi hic kimseye göstermez, saklardim
Gelin arabani bile ben kulanirdim

Sende istemezdin böyle olmayi
Aglama sevdigim kader utansin
Karsinda görünce dayanamazdin
Farkinda olmadan sende aglarsin

Mutlu olabilecegine ah bir inanabilsem
Seni dünya ahret ben bacim sayarim
Gözyasimi hic kimseye göstermez, saklardim
Gelin arabani bile ben kulanirdim

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.