9/04/2011

eylem aktaş düşlerde sevdim seni söyleyemedim sessiz öptüm nefesini

    9/04/2011 02:36:00 ÖS   No comments

eylem aktaş düşlerde sevdim seni söyleyemedim sessiz öptüm nefesini şarkı sözleri ve video klibi



düşlerde sevdim seni
eylem aktaş düşlerde sevdim seni söyleyemedim sessiz öptüm nefesini şarkı sözleri:

Söyleyemedim
Düşlerde sevdim seni söyleyemedim
Sessiz öptüm nefesini söyleyemedim
Sana ben şiirler sözler büyüttüm
Sana ben baharlar yazlar büyüttüm
Sana ben hummalı gizler büyüttüm
Söyleyemedim
Şarkılar yazdım sana okuyamadım
Hep yanımdaydın oysa dokunamadım
Sana ben hayaller düşler büyüttüm
Sana ben gözümde yaşlar büyüttüm
Sana ben hummalı aşklar büyüttüm

Söz, Müzik: Cevdet Bağca

seyyah1906

seyyah1906

Çeşitli haberler teknoloji haberleri sağlık haberlerinden oluşan video blogu
Ana sayfaya gitmek için →

Hiç yorum yok:
Write comments

FİKRİNİ SÖYLE

© 2014 Video blogunuz. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.